Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För ni beteér er som bönder, ni klagar över allt och alla.

Allt är fel, det samma gäller Gbgare.

Vem i helvete är det som klagar?

"Åh kolla här! Jag ska flytta från Sverige därför att skåningar och gbgare hatar sthlmare! Allt är fel i detta land! Är det inte sjukt!?"

Vem är det som klagar? Jag kan inte hjälpa att varenda jävel i Stockholm (nästan) hatar skåningar. Alla har fördomar mot något, folk som inte gillar hundar för "alla" skäller, folk som inte gillar katter för "alla" inte är sällskapliga. Allt är fördomar!

Och vad är det för "bondigt" att klaga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem i helvete är det som klagar?

"Åh kolla här! Jag ska flytta från Sverige därför att skåningar och gbgare hatar sthlmare! Allt är fel i detta land! Är det inte sjukt!?"

Vem är det som klagar? Jag kan inte hjälpa att varenda jävel i Stockholm (nästan) hatar skåningar. Alla har fördomar mot något, folk som inte gillar hundar för "alla" skäller, folk som inte gillar katter för "alla" inte är sällskapliga. Allt är fördomar!

Och vad är det för "bondigt" att klaga?

Alla bönder klagar på att de får för lite betalt etc.. Om då läser i göteborgskalaset tråden så ser du att jag även skrivit upp bra saker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den vackra staden med underbara resturanger och fint och fräscht är det överallt.
Pratar vi om samma Stockholm?

Staden har Tunnelbana så det luktar inte avgaser från nån ful Spårvagn.

Nej, men sen när luktade det avgaser om spårvagnar? ;)

Trevligt folk och många skna turister överallt.
Trevligt folk??? Senast jag såg en 08:a var han förbannat tyken, och när det gäller Stockholmare funkar det fint att dra alla över en kam. I gbg har vi iaf sköna turister, och inte skna.

Härliga dialekter ingen sur göteborgsdialekt eller äcklig skånska.

Stockholmskan är en av de fulaste dialekter i Sverige, enligt mig, efter Trollhättska.

"Åhh det är skönt när mitt Stockholm é grönt".
Say no more... Jag spyr :P

Vackra hus är det övellt och Drottningatan slår Avenyn så det stänker om det.

Poseidon är ju fanimej fruktbarhetens gud! Ser man honom ur en speciell vinkel är hans penis gigantisk! Du är bara avundsjuk. Poseidon slår Stockholms slaskiga hus med hästlängder.

I Göteborg luktar det bara fisk överallt.
Gör en doftundersökning hos läkaren, snälla? Vid hamnen luktar det fisk, men bara vid hamnen. :lol:

Jag tror också man helst åker till Stckholm som turist.

Grattis! Stockholm har alla fotograferande Japaner och älgkåta Tyskar! *klapp klapp*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt folk??? Senast jag såg en 08:a var han förbannat tyken, och när det gäller Stockholmare funkar det fint att dra alla över en kam. I gbg har vi iaf sköna turister, och inte skna.

Stockholmskan är en av de fulaste dialekter i Sverige, enligt mig, efter Trollhättska.

Poseidon är ju fanimej fruktbarhetens gud! Ser man honom ur en speciell vinkel är hans penis gigantisk! Du är bara avundsjuk. Poseidon slår Stockholms slaskiga hus med hästlängder.

Gör en doftundersökning hos läkaren, snälla? Vid hamnen luktar det fisk, men bara vid hamnen. :lol:

Grattis! Stockholm har alla fotograferande Japaner och älgkåta Tyskar! *klapp klapp*

Ska du bli mer omogon, detta forum kan inte föra en diskussion, det enda ni gör är att säga motsatsen till allt, om vi säger att det är fult i gbg så säger ni att det är fult i sthlm, jävla töntar. Hitta något att göra. Eller jag kanske är på fel forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du bli mer omogon, detta forum kan inte föra en diskussion, det enda ni gör är att säga motsatsen till allt, om vi säger att det är fult i gbg så säger ni att det är fult i sthlm, jävla töntar. Hitta något att göra. Eller jag kanske är på fel forum?

"Vi" och "ni"... Vilka är vi och vilka är ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vi" och "ni"... Vilka är vi och vilka är ni?

När jag säger ni pratar jag om er som bara säger motsatsen till allt man säger, ni vet vilka ni är. Känner du inte att du ingår i gruppen ni så ta inte åt dig.

Vi är de som talar för stockholm.

Btw, anmärk inte på ord, det gör bara de som inte har något att tillföra.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YAY!

City fanboys.

Gimme my camera!

konica_521524_0.jpg

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en onödig disskution. Alla är i sverige och man ska peppa alla svenskar

Bästa inlägget i denna tråden...

Alla som bor i Sverige ska klassas som svenskar, var i Sverige personen än bor...

Btw: Lämnar denna diskutionen, står fortfarande kvar vid vad jag har sagt och bytar dator...

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja snälla lämna forumet, när du bara gnäller hela ti'n. Förresten skoja jag mest, men det är rätt förbjudet att göra verkar det som, då får man massa sura människor som vaknat på en spikmatta på sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja snälla lämna forumet, när du bara gnäller hela ti'n. Förresten skoja jag mest, men det är rätt förbjudet att göra verkar det som, då får man massa sura människor som vaknat på en spikmatta på sig :P

Min säng är ganska mjuk och har några skruvar som håller ihop den :lol:.

Ok, då vet jag att du skojade, då är det inget mer med det för min del. Men om du vill forstätta vara sur så är det valfritt.

Du sa att jag bara gnäller? Vad ska jag göra när ni är 5st emot mig och jag är ensam? Ni klagar också ganska bra så säg det till dem andra också eller är det baför att jag är Stockholmare? ;)

Jag är den enda vad jag vet som sagt något gott om i en annan tråd. Så du vet inte vad du talar om? Ni bara sitter och mejar skit det gör jag också pga att ni gör det :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, det gör vi? då har du aldrig sätt mig, det är bättre med östermalm en med rosengård :P , sug på den! ;)

Inget mer ni ska klaga på när ni endå håller på? :lol:

Så jäkla svartsjuka, skaffa något eget.

@Ceone: Vi imporetarar vilket innebär att vi har alla maträtter här, inte bara bröd och potatis.

Vi har flest nationer i vårt län så vi har mset med mat. Och att vi odlar potatis ni odlar för fan snobbar. Ni tror att ni är nått. Jag vet att rosengård är inte det bästa i malmö(tycker jag) men har du varit i rosengård. Ett fel ord och det kan innebära liv eller död och jag skojar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi tar åt oss av vad du säger. Hitta något annat att göra om du inte kan argumentera för din sak!

Jag kan argumentera för min sak! Andledningen till att jag tycker Stockholm suger är att jag tycker den staden är tråkig för jag var där en gång och då tyckte jag att det var tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor