xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja, och dom som kommer från skaune har dialekt, och har svårt för att säga råtta, tårta med mera. Nej? Jag tycker det är lätt att säga tårta, råtta och allt annat som innehåller bokstaven "r"... Skåningar har inte svårare att säga det bara att dom säger det så andra icke-skåningar inte kan fatta för dom är så jävla korkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej? Jag tycker det är lätt att säga tårta, råtta och allt annat som innehåller bokstaven "r"... Skåningar har inte svårare att säga det bara att dom säger det så andra icke-skåningar inte kan fatta för dom är så jävla korkade... Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R? Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? . Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? . Ja ni kan ju vandra runt i era skogar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R? Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? . Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. Ja, snälla! Gräv bort oss! Hellre självständig än svensk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 W.ord på SlewME där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ja ni kan ju vandra runt i era skogar! Håller med om det är nått som är ghetto så är det malmö eller hur ceone? Jag håller också med xstreem. Redigerad 5 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mmm. Ni hatar skåne men tänk så många ni förlorar. Zlatan, Henrik Larsson. Tänk er om danmark hade haft dom. Danmark hade vunnit i EM matchen och sverige förlorat mot italien! BE för skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mmm. Ni hatar skåne men tänk så många ni förlorar. Zlatan, Henrik Larsson. Tänk er om danmark hade haft dom. Danmark hade vunnit i EM matchen och sverige förlorat mot italien! BE för skåne Jag skiter i dem! Det enda vi förlorar på det är en bra hamn där det går båtar till Danmark och lite andra ställen. Men iofs så kan vi bygga en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Lukta(gurgelgurgel) låsning sna(gurgelgurgel)t... (hoppas ni "svenskar" fattade!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? . Okej men var ska ni få all mjölk och sånt ifrån om ni gräver bort t.ex småland?... Tycker du att Finland är Sverige med då eller? eftersom det har ju tillhört svergie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om skåne hoppar över till danmark så tar danmark sverige i krig. Sverige lägger ju ner alla sina militäranläggningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om skåne hoppar över till danmark så tar danmark sverige i krig. Sverige lägger ju ner alla sina militäranläggningar Har de inte redan gjort det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Om skåne hoppar över till danmark så tar danmark sverige i krig. Sverige lägger ju ner alla sina militäranläggningar Vad har det men saken att göra din bonnlurk? Iof, ska jag inte bo här hela livet så ni kan vara kvar om ni vill, triv inte med detta skit land. Fel överallt, felstyrt, gbgare och skåningar hatar huvudstaden m.m., låter inte det sjukt? Redigerad 5 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fatta att ni ska välja mella dom städerna och inte nullvota och skriva nån annan stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vad har det men saken att göra din bonnlurk? Iof, ska jag inte bo här hela livet så ni kan vara kvar om ni vill, triv inte med detta skit land. Fel överallt, felstyrt, gbgare och skåningar hatar huvudstaden m.m., låter inte det sjukt? Bonnlurk? Varför klassas ALLTID skåningar som bönder...? Jävla fördomar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vad har det men saken att göra din bonnlurk? Iof, ska jag inte bo här hela livet så ni kan vara kvar om ni vill, triv inte med detta skit land. Fel överallt, felstyrt, gbgare och skåningar hatar huvudstaden m.m., låter inte det sjukt? Ni hatar oss är inte de sjukt? Ska ni inte jaga älg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Bonnlurk? Varför klassas ALLTID skåningar som bönder...? Jävla fördomar... För ni beteér er som bönder, ni klagar över allt och alla. Allt är fel, det samma gäller Gbgare. @Ceone: Varför skulle vi jaga älg, du har fått något om bakfoten. Redigerad 5 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 08 tror att de är nått. De kommer där med sina JoS och JL tröjor med uppslickat hår och luktar gelé med blandning av södermalm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bonnlurk? Varför klassas ALLTID skåningar som bönder...? Jävla fördomar... Vi odrlar mycket här nere. Vi klarar oss själva med vår härliga jord. men där uppe kan man inte odla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) 08 tror att de är nått. De kommer där med sina JoS och JL tröjor med uppslickat hår och luktar gelé med blandning av södermalm. Jasså, det gör vi? då har du aldrig sätt mig, det är bättre med östermalm en med rosengård , sug på den! Inget mer ni ska klaga på när ni endå håller på? Så jäkla svartsjuka, skaffa något eget. @Ceone: Vi imporetarar vilket innebär att vi har alla maträtter här, inte bara bröd och potatis. Redigerad 5 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts