Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, och dom som kommer från skaune har dialekt, och har svårt för att säga råtta, tårta med mera.

Nej? Jag tycker det är lätt att säga tårta, råtta och allt annat som innehåller bokstaven "r"... Skåningar har inte svårare att säga det bara att dom säger det så andra icke-skåningar inte kan fatta för dom är så jävla korkade...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej? Jag tycker det är lätt att säga tårta, råtta och allt annat som innehåller bokstaven "r"... Skåningar har inte svårare att säga det bara att dom säger det så andra icke-skåningar inte kan fatta för dom är så jävla korkade...

Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R?

Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill ^_^

Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? .

Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R?

Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill ^_^

Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? .

Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. :ph34r:

Ja, snälla! Gräv bort oss! Hellre självständig än svensk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm. Ni hatar skåne men tänk så många ni förlorar. Zlatan, Henrik Larsson. Tänk er om danmark hade haft dom. Danmark hade vunnit i EM matchen och sverige förlorat mot italien!

BE för skåne ^_^

Jag skiter i dem!

Det enda vi förlorar på det är en bra hamn där det går båtar till Danmark och lite andra ställen.

Men iofs så kan vi bygga en ny :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om skåne hoppar över till danmark så tar danmark sverige i krig. Sverige lägger ju ner alla sina militäranläggningar :P

Vad har det men saken att göra din bonnlurk?

Iof, ska jag inte bo här hela livet så ni kan vara kvar om ni vill, triv inte med detta skit land. Fel överallt, felstyrt, gbgare och skåningar hatar huvudstaden m.m., låter inte det sjukt?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iof, ska jag inte bo här hela livet så ni kan vara kvar om ni vill, triv inte med detta skit land. Fel överallt, felstyrt, gbgare och skåningar hatar huvudstaden m.m., låter inte det sjukt?

Bonnlurk? Varför klassas ALLTID skåningar som bönder...?

Jävla fördomar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni hatar oss är inte de sjukt? Ska ni inte jaga älg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bonnlurk? Varför klassas ALLTID skåningar som bönder...?

Jävla fördomar...

För ni beteér er som bönder, ni klagar över allt och alla.

Allt är fel, det samma gäller Gbgare.

@Ceone: Varför skulle vi jaga älg, du har fått något om bakfoten.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

08 tror att de är nått. De kommer där med sina JoS och JL tröjor med uppslickat hår och luktar gelé med blandning av södermalm.

Jasså, det gör vi? då har du aldrig sätt mig, det är bättre med östermalm en med rosengård :P , sug på den! ;)

Inget mer ni ska klaga på när ni endå håller på? :lol:

Så jäkla svartsjuka, skaffa något eget.

@Ceone: Vi imporetarar vilket innebär att vi har alla maträtter här, inte bara bröd och potatis.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor