GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Stockholm Den vackra staden med underbara resturanger och fint och fräscht är det överallt. Staden har Tunnelbana så det luktar inte avgaser från nån ful Spårvagn. Trevligt folk och många skna turister överallt. Härliga dialekter ingen sur göteborgsdialekt eller äcklig skånska. "Åhh det är skönt när mitt Stockholm é grönt". Vackra hus är det övellt och Drottningatan slår Avenyn så det stänker om det. I Malmö bor det bara slämmiga typer som inte vet hur man säger "r". I Göteborg luktar det bara fisk överallt. Jag tror också man helst åker till Stckholm som turist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Göteborg. Gbg är tuffast, så därför röstade jag på gbg. Enkelt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Vad har du emot Rosengård...? Hammarkullen har jag aldrig hört talas om, men Rosengård har uppmärksammats pga av att Fox News, det är ett Amerikanskt nyhetsprogram som har gjort ett inslag om det. Det förjävligt där. Gtapimpfoolife så det luktar inte avgaser från nån ful Spårvagn. Haha, tror du på allvar att en spårvagn går på bensin/diesel? Redigerad 5 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 gBG-ska och Skånksa är ju härliga båda två, eller iaf GBG-ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Haha, tror du på allvar att en spårvagn går på bensin/diesel? Inte fan vet jag vad dom går på men luktar skit det gör dom. Dom stinker piss och låter som ett godståg som bromsar och så tutar dom hela tiden. Nej Tunnelbana är trevlig för dom ser man inte överallt och dom luktar inte piss i fria luften utan nere i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 gBG-ska och Skånksa är ju härliga båda två, eller iaf GBG-ska Värmländska piskar ju skånska o göteborgska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Värmländska piskar ju skånska o göteborgska . ... En del tycker om att äta mjälten från Surikater också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Aldrig varit i Malmö, men jag tycker Göteborg var roligare än Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Stockholm Född där. Men efter några år flyttade vi till minsta orten i hela sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Göteborg. Men jag bor rätt lågnt därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 VOTE: Null vote... Västerås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Inte fan vet jag vad dom går på men luktar skit det gör dom. Dom stinker piss och låter som ett godståg som bromsar och så tutar dom hela tiden. Nej Tunnelbana är trevlig för dom ser man inte överallt och dom luktar inte piss i fria luften utan nere i marken. Tyckte att det stod "Dom stänker piss". Redigerad 5 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Stockholm Alla riktiga städer har tunnelbana, spårvagn och buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stockholm, och stockholm leder vilket inte var så oväntat då det är den bästa staden Mina argument och motargument har ni här, och bara för att göteborgarna låg under emot mig i den tråden så blev tija jätte arg och sa diverse otrevliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sthlm 4 teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stockholm, och stockholm leder vilket inte var så oväntat då det är den bästa staden Mina argument och motargument har ni här, och bara för att göteborgarna låg under emot mig i den tråden så blev tija jätte arg och sa diverse otrevliga saker Go SlewME . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Stockholm Den vackra staden med underbara resturanger och fint och fräscht är det överallt. Staden har Tunnelbana så det luktar inte avgaser från nån ful Spårvagn. Trevligt folk och många skna turister överallt. Härliga dialekter ingen sur göteborgsdialekt eller äcklig skånska. "Åhh det är skönt när mitt Stockholm é grönt". Vackra hus är det övellt och Drottningatan slår Avenyn så det stänker om det. I Malmö bor det bara slämmiga typer som inte vet hur man säger "r". I Göteborg luktar det bara fisk överallt. Jag tror också man helst åker till Stckholm som turist. Och hur fan vet u om vi inte kan säga "r" din lilla 08. Heja malmö ff Och nästan ingen här har varit i rosengård eller sofielund förutom de som bor i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Och hur fan vet u om vi inte kan säga "r" din lilla 08. Heja malmö ff Dom flesta som kommer från skaune brukar inte kunna säga "r". Min förra lärare kunde inte säga det, lät kul när hon försökte säga tårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Men lugnt Staffanstorp! Värsta ghettot! Åkershus är Staffanstorps Rosengård, och Nevisborg är på god väg att bli det! (Nevisborg for teh win) Men av alternativen: Malmö... Btw: Snacket om att säga "r" handlar om dialekt... Jävla spån... Redigerad 5 augusti, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men lugnt Staffanstorp! Värsta ghettot! Åkershus är Staffanstorps Rosengård, och Nevisborg är på god väg att bli det! (Nevisborg for teh win) Men av alternativen: Malmö... Btw: Snacket om att säga "r" handlar om dialekt... Jävla spån... Ja, och dom som kommer från skaune har dialekt, och har svårt för att säga råtta, tårta med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts