_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote. Oxelösund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tuffaste staden.. hmmm, folk skriver vackraste o sånt. jaja, men Malmö e inte o leka med.. Kasst - Man blir rånad mitt på ljusa dan (jag blev iaf o efter sa dom så: asså om nån kaxar med er så kalla på oss... precis RÅNAT oss för helvete.. shit.. jaja, ni fattar nog.) Bra - Malmöfestivalen, Gamers paradise (finns ju säkert i sthlm o gbg osså), burger king o mc donalds hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote. Katrineholm for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Malmö! ' Tänk er rosengård. Bara du tar steget in... blir du knivhuggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 $#@¤! Skulle "vota" gbg men tryckte stockholm Aja Gbg for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Malmö - Rosengård, behöver jag säga mer Har du ens BESÖKT rosengård?! Redigerad 5 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Nullvote,alla av dem där 3 städerna är fucked up Redigerad 5 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har du ens BESÖKT rosengård?! Jag har!! I min skola går det peronser som bor där. Och man blir kniv huggen eller rånad. Men man får inte glöma krocksbäck ,holma, bellevue m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har!! I min skola går det peronser som bor där. Och man blir kniv huggen eller rånad. Men man får inte glöma krocksbäck ,holma, bellevue m.m. Beror på vilken Bellevue du mennar Bellevue 178 92 Adelsö Bellevue 590 33 Borensberg Bellevue 682 92 Filipstad Bellevue 563 32 Gränna Bellevue 415 05 Göteborg Bellevue 181 42 Lidingö Bellevue 275 94 Sjöbo Bellevue 573 93 Tranås Bellevue 271 50 Ystad Inget slår nog Göteborgs alla knarkställen. Så som Angered, Bergsjön, Västra frölunda, Gamlestan mfl. Visste ni att det bor ca 97% invandrare i Bergsjön. Inte för att alla invandrare knarkar men där håller dom till iallafall. Och det går inte en dag förren man kan läsa i "24timmar" att någon blev rånad eller totalt nersparkad i Bergsjön. Ja detta land... Va ska det bli av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Helsingborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Haha! Uppsala lätt! (antagligen bara för att jag bor där då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Malmö har jag bara varit i som hastigast. Sthlm var jag senast i för typ... 9 år sedan. Så Göteborg. Det finns inte så många som snackar äkta Göteborska där jag bor. Så det kan jag inte "klaga" på. Göteborska är iochförsig lite småhärligt att lyssna på men lite störande i längden. Rikssvenska eller vad det heter for teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stockholm is really teh shizzle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vet faktiskt inte .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Knull VOte.... Redigerad 5 augusti, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) men lol, antagligen vinner sthlm, gbg 2:a och malmö trea, därför att det är storleksordningen på städerna och de flesta röstar nog på sin hemstad jag bor inte i ngn av städerna men tycker att gbg är klart coolast o bäst Redigerad 5 augusti, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har inte varit i Malmö, så det blir mellan STHLM och GBG, men det var ett tag sen jag var i GBG, så det får bli STHLM... Vote:Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Malmö And yes jag har varit i Rosengård ett par gånger. Min morsa bodde där ett par månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote. Oxelösund Jag var där för någon vecka sen och ärligt talat, det var inte mycket och se . Jag var på Boda Borg, jag såg hamnen, som var ett industriområde. Åkte aldrig in i själva centrumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts