Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tuffaste staden.. hmmm, folk skriver vackraste o sånt. jaja, men Malmö e inte o leka med..

Kasst - Man blir rånad mitt på ljusa dan (jag blev iaf ^_^ o efter sa dom så: asså om nån kaxar med er så kalla på oss... precis RÅNAT oss för helvete.. shit.. jaja, ni fattar nog.)

Bra - Malmöfestivalen, Gamers paradise (finns ju säkert i sthlm o gbg osså), burger king o mc donalds :rolleyes::lol: hehe..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har!! I min skola går det peronser som bor där. Och man blir kniv huggen eller rånad. Men man får inte glöma krocksbäck ,holma, bellevue m.m. :rolleyes:

Beror på vilken Bellevue du mennar :lol:

Bellevue 178 92 Adelsö

Bellevue 590 33 Borensberg

Bellevue 682 92 Filipstad

Bellevue 563 32 Gränna

Bellevue 415 05 Göteborg

Bellevue 181 42 Lidingö

Bellevue 275 94 Sjöbo

Bellevue 573 93 Tranås

Bellevue 271 50 Ystad

Inget slår nog Göteborgs alla knarkställen. Så som Angered, Bergsjön, Västra frölunda, Gamlestan mfl.

Visste ni att det bor ca 97% invandrare i Bergsjön. Inte för att alla invandrare knarkar men där håller dom till iallafall. Och det går inte en dag förren man kan läsa i "24timmar" att någon blev rånad eller totalt nersparkad i Bergsjön.

Ja detta land... Va ska det bli av det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö har jag bara varit i som hastigast. Sthlm var jag senast i för typ... 9 år sedan. Så Göteborg. Det finns inte så många som snackar äkta Göteborska där jag bor. Så det kan jag inte "klaga" på. Göteborska är iochförsig lite småhärligt att lyssna på men lite störande i längden. Rikssvenska eller vad det heter for teh win.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor