tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men lol... kom igen va? California, Los Angelas, Miami....They are our friends, brother! Så du vågar inte åka till LA? så du vågar åka till Harlem, bagdad, Osamas grotta.... Jag kanske ska sticka till LA nästa år. Då ska jag åka så nära som möjligt nått slummer kvarter. Min farsa var i LA i 89. Då var det typ de tiderna det var mycket skit som hände där. Men om man är i LA så ska man helst hålla sig till där polisen är och många turister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nee...LA är ju fan gött LA is the SHIT! LA is the sun... LA is the babe.... LA is you honey Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell LA is da smog. LA is da gangstas paradise. LA is da place where all the richassed folks hang out. Miami is da shit, da sun, da babe. Miami is allso my future home! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 LA is da smog. LA is da gangstas paradise. LA is da place where all the richassed folks hang out. Miami is da shit, da sun, da babe. Miami is allso my future home! Jag håller med dig när det gäller Miami!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så du vågar inte åka till LA? så du vågar åka till Harlem, bagdad, Osamas grotta.... Har jag sagt det eller? Topicen handlar om vilken som är den tuffaste staden. Och jag bara sa att det hände minst 300 mord under ett år i LA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har jag sagt det eller? Topicen handlar om vilken som är den tuffaste staden. Och jag bara sa att det hände minst 300 mord under ett år i LA. Jo men LA är inte så dåligt ju Du kanske ska räkna ut hur många mord det har varit här i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo men LA är inte så dåligt ju Det sa jag inte Du kanske ska räkna ut hur många mord det har varit här i sverige? Nä det ska jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe. Om man måste välja bland de där så är det såhär: Göteborg: Noname town. Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer. Malmö: Några luffare i Skåne eller nåt Malmö har mer Invandrare än vad Stockholm har. Bor du i Stockholm. Det verkar så. För du verkar vara en sån som tänker. Ååå vi är huvudstaden alla kommer till oss. jag skriver som jag skrev en annan gång. ALLA 3 städer har invandrare. ALLA städer har snobbar. Alla städer har kaxiga. ALLA städer har turister. Men vissa här verkar inte vilja fatta att ingen av städerna är bättren dem andra. Joo fast bara på vissa punkter. Stockholm har mest turister. Malmö har mest invandrare. Och Göteborg vet ajg faktist inte vad vi har mest av. Men dit jag vill komma är iallfall att alla tre städer är bra på sina sätt. Här kommer lite goa bilder på Göteborgs spårvagnar. Gammal vagn, körs fortfarande: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi.../gs_m28_718.jpg Lite nyare vagn, körs inte längre: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi.../gs_m21_264.jpg En ännu nyare, körs idag. Är som den där uppe fast dem har byggt på i mitten: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...ilder/300_3.jpg Och här är då den nya som ska börja att köra till hösten/vintern: http://susning.nu/susning.fcgi?action=redi...bild/sirio1.jpg Redigerad 9 augusti, 2005 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har jag sagt det eller? Topicen handlar om vilken som är den tuffaste staden. Och jag bara sa att det hände minst 300 mord under ett år i LA. Det sker över 600 mord i LA varje år och det är bara i själva Los Angeles då räknas inte alla slumområden och förstäder med fast i new york i början av 90-talet var det 2000 mord varje år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Null Vote, vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det sker över 600 mord i LA varje år och det är bara i själva Los Angeles då räknas inte alla slumområden och förstäder med fast i new york i början av 90-talet var det 2000 mord varje år SO? LA har lika många invånare som hela Sverige (tror jag. Kan vara några hundra tusen hit eller dit). Att jämföra Malmö/Stockholm/Göteborg och LA/New York/Paris är som att jämföra... Trosa(Samhället, inte plagget) med Stockholm. Stockholm kommer få mycket mer av allt, både mördare och laglydiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts