Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om du vill se staden finns det cykel eller bil Ja, men... Det är ju jobbigt. Du kan inte förneka att Göteborg daskar till er på fingrarna på den fronten då de kompinerar en vy över staden med all kollektivtraffik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När jag var i göteborg var det massa luffare som drack öl vid spårvagnsstationerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har inte varit i stockholm så många gånger, men då jag varit där har det varit rätt skabbigt, folk som har pissat i hissar osv. Nja, inget för mig det. Bättre med Hudiksvall då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ceone, HOWHOW: Sånt där förekommer överallt. Det är knappast specifikt för varken Göteborg eller Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Ceone, HOWHOW: Sånt där förekommer överallt. Det är knappast specifikt för varken Göteborg eller Stockholm. Nänä, inte i hudiksvall inte! Luffarna som bor här är kändisar, en blev till och med erbjuden en lägenhet som han inte behövde betala någonting på, men han tackade nej, han sa något om att det var för mycket strålning. Redigerad 8 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag hörde nån sån nyhet att man blev ofta Våldtagen eller misshandlad på natten i tåg stationerna i göteborg ...... fast dom sa nyheten väldigt längesen...typ 2002 på SVT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 GBG 4 LIFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 VOTE: Stockholm. För ja bor där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nänä, inte i hudiksvall inte! Luffarna som bor här är kändisar, en blev till och med erbjuden en lägenhet som han inte behövde betala någonting på, men han tackade nej, han sa något om att det var för mycket strålning. Hahahaha! hudiksvall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 VOTE: Stockholm. För ja bor där... För stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag var i Stockholm idag, och det slog mig att det finns mycke tiggare i stan. Även dom som inte har någonstans att bo. Tex en som bor här ute i Gustavsberg, han satt på Drottningatan och spelade gitarr och tiggde pengar. Han är bara något år äldre än mig , kanske han hade det som sommarjobb vad vet jag. Eller så var det för att locka dit brudar, för det var 4 brudar som stod och sjöng med till låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe. Om man måste välja bland de där så är det såhär: Göteborg: Noname town. Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer. Malmö: Några luffare i Skåne eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hahahaha! hudiksvall! Vad är kul med Hudiksvall? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe. Om man måste välja bland de där så är det såhär: Göteborg: Noname town. Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer. Malmö: Några luffare i Skåne eller nåt Ehe alla invandrare? Det bor 200.000 invandrare i skåne där mer än hälften är i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe. Om man måste välja bland de där så är det såhär: Göteborg: Noname town. Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer. Malmö: Några luffare i Skåne eller nåt Så här ser jag det: Göteborg: nja.. lite hit och dit...jag tror folk är snåla i gb Stockholm: the rich people...Äkta kaxiga...många svenskar..*Svennar* Malmö: Många invandrare... schysst stad...MALMÖ FÖR FAN!!!!!!!!!!!! men...om du kommer till bronx och pratar liksom "NÄMEN GÖRAAAN! KOLLA! GRAFIITIII!!!!!!" då kommer du ju klart bli nerslagen eller om du bär en skyllt där det står "Negro suck" eller "Im a KKK member" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så här ser jag det: Göteborg: nja.. lite hit och dit...jag tror folk är snåla i gb Stockholm: the rich people...Äkta kaxiga...många svenskar..*Svennar* Malmö: Många invandrare... schysst stad...MALMÖ FÖR FAN!!!!!!!!!!!! men...om du kommer till bronx och pratar liksom "NÄMEN GÖRAAAN! KOLLA! GRAFIITIII!!!!!!" då kommer du ju klart bli nerslagen eller om du bär en skyllt där det står "Negro suck" eller "Im a KKK member" Min kompis var förra året i Bronx. Det är inte så farligt som man tror längre. Bill Clinton har sitt huvudkontor i Bronx. Men det är också farligt i LA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Min kompis var förra året i Bronx. Det är inte så farligt som man tror längre. Bill Clinton har sitt huvudkontor i Bronx. Men det är också farligt i LA. Nee...LA är ju fan gött LA is the SHIT! LA is the sun... LA is the babe.... LA is you honey Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nee...LA är ju fan gött LA is the SHIT! LA is the sun... LA is the babe.... LA is you honey Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell Det håller jag med dig. Bagdad street, det nya fps spelet. Men vissa länder i Afrika är farliga. Man kan gå in i uds hemsida och se vilka länder som de avråder att resa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell Det är ju krig där ffs!! Och under 2003 eller 2004 så hände det minst 300 mord i LA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det är ju krig där ffs!! Och under 2003 eller 2004 så hände det minst 300 mord i LA! Men lol... kom igen va? California, Los Angelas, Miami....They are our friends, brother! Så du vågar inte åka till LA? så du vågar åka till Harlem, bagdad, Osamas grotta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts