Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ceone, HOWHOW: Sånt där förekommer överallt. Det är knappast specifikt för varken Göteborg eller Stockholm.

Nänä, inte i hudiksvall inte!

Luffarna som bor här är kändisar, en blev till och med erbjuden en lägenhet som han inte behövde betala någonting på, men han tackade nej, han sa något om att det var för mycket strålning.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var i Stockholm idag, och det slog mig att det finns mycke tiggare i stan.

Även dom som inte har någonstans att bo.

Tex en som bor här ute i Gustavsberg, han satt på Drottningatan och spelade gitarr och tiggde pengar.

Han är bara något år äldre än mig (w00t) , kanske han hade det som sommarjobb vad vet jag.

Eller så var det för att locka dit brudar, för det var 4 brudar som stod och sjöng med till låtarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe.

Om man måste välja bland de där så är det såhär:

Göteborg: Noname town.

Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer.

Malmö: Några luffare i Skåne eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen av de där ställena är "tuffa". Bronx, New York där har ni nåt farligt ställe.

Stockholm: Hit dit alla turister(och invandrare) kommer. För det är helt enkelt det som är bäst. Har det mesta och mer.

Ehe alla invandrare? Det bor 200.000 invandrare i skåne där mer än hälften är i malmö

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ser jag det:

Göteborg: nja.. lite hit och dit...jag tror folk är snåla i gb ;)

Stockholm: the rich people...Äkta kaxiga...många svenskar..*Svennar* ;P

Malmö: Många invandrare... schysst stad...MALMÖ FÖR FAN!!!!!!!!!!!! :lol::P;)

men...om du kommer till bronx och pratar liksom "NÄMEN GÖRAAAN! KOLLA! GRAFIITIII!!!!!!"

då kommer du ju klart bli nerslagen :) eller om du bär en skyllt där det står "Negro suck" eller "Im a KKK member" :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ser jag det:

Göteborg: nja.. lite hit och dit...jag tror folk är snåla i gb ;)

Stockholm: the rich people...Äkta kaxiga...många svenskar..*Svennar* ;P

Malmö: Många invandrare... schysst stad...MALMÖ FÖR FAN!!!!!!!!!!!! :lol::P;)

men...om du kommer till bronx och pratar liksom "NÄMEN GÖRAAAN! KOLLA! GRAFIITIII!!!!!!"

då kommer du ju klart bli nerslagen :) eller om du bär en skyllt där det står "Negro suck" eller "Im a KKK member" :wub:

Min kompis var förra året i Bronx. Det är inte så farligt som man tror längre. Bill Clinton har sitt huvudkontor i Bronx. Men det är också farligt i LA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis var förra året i Bronx. Det är inte så farligt som man tror längre. Bill Clinton har sitt huvudkontor i Bronx. Men det är också farligt i LA.

Nee...LA är ju fan gött :lol:

LA is the SHIT!

LA is the sun... ;P

LA is the babe....

LA is you honey :wub:

Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nee...LA är ju fan gött :lol:

LA is the SHIT!

LA is the sun... ;P

LA is the babe....

LA is you honey :wub:

Det farligaste är nog Bagdad...du blir förmodligen bombad när du ska in i nån hotell :)

Det håller jag med dig. Bagdad street, det nya fps spelet. Men vissa länder i Afrika är farliga. Man kan gå in i uds hemsida och se vilka länder som de avråder att resa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju krig där ffs!!

Och under 2003 eller 2004 så hände det minst 300 mord i LA!

Men lol... kom igen va? California, Los Angelas, Miami....They are our friends, brother! :lol:

Så du vågar inte åka till LA? så du vågar åka till Harlem, bagdad, Osamas grotta.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor