Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tvekar lite... Malmö är ballt, men man är ju Göteborgare.... What to choose? Äsch, got to represent! GBG for "teh" win!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Null vote: Örebro Redigerad 4 augusti, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vote: Malmö Vet inte, låter farligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Den kungliga hufvudstaden såklart! Malmö har jag nog bara åkt förbi, men har varit ett par gånger i götet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 . gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Malmö - Rosengård, behöver jag säga mer Stockholm - Fjortisar och malliga sattyg. Göteborg - Hårdrockens stad. Edit: Dialekten är inte nått o skoja om, fyfan Men å andra sidan, hur snackar inte skåningar? Redigerad 5 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 GÖTEBOOOORG, SHALALALA, GÖTEBOOORG, SHAAAA-LALALALALA. Finare stad finns inte. Ingen finare dialekt heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Huvud i stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Malmö - Rosengård, behöver jag säga mer Stockholm - Fjortisar och malliga sattyg. Göteborg - Hårdrockens stad. Edit: Dialekten är inte nått o skoja om, fyfan Men å andra sidan, hur snackar inte skåningar? Vad har du emot Rosengård...? Då kan man ju säga Hammarkullen - behöver jag säga mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Städer för mesar allihopa. Hudiksvall ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Malmö - Rosengård, behöver jag säga mer Stockholm - Fjortisar och malliga sattyg. Göteborg - Hårdrockens stad. Edit: Dialekten är inte nått o skoja om, fyfan Men å andra sidan, hur snackar inte skåningar? W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stolt Göteborgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skulle rösta Örebro men det får bli GBG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 . alla e lika dåliga om man räknar allt.. men de får bli stockholm.. göteborg har liseberg... men dom pratar fult, malmö har.. öh... ingenting o stockholm har gröna lund + djurgården.. så stockholm får de bli eller nej ja menar, stockholm om ja kunde välja.. men de blev null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gbg av de där städerna men den tuffaste av alla är klart Uppsala. Min släkt bor där, är född där och ja den tuffaste stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag vet inte riktigt hur du menar tuffaste men Stockholm är i all fall den finaste med allt vatten och sin skärgård. Sen lär ju det också vara städen med störst fritidsutbud. Men gbg-dialekten smiskar Stockholmska så hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den vackra hamnstaden Göteborg är ändå den vackaste staden på jorden. Preach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null.. Norrköping 4 LifE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Örebro is té sheeeeeet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote! Har knappt varit utanför Östersund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts