Robban87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Har kommit till första uppdraget för mafiabossen (glömt namn på snubben och likaså uppdraget) där man ska flyga efter ett passagerarplan med en fjuttig Dodo och in i en cirkel.. det är helt stört omöjligt dels för att passagerarplanet är 10 gånger snabbare och att man blir lika överraskad varje gång man möter det och måste göra en ''U-sväng'' som tar tid att få Dodon i rätt position. Hur har ni gjort där? Skulle också gärna vilja veta vad ''A fish in a barrel'' är för uppdrag, därför att Woozie, jag och den andra gamla japanen skålar bara i en filmsekvens och sedan blir det inget uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skulle också gärna vilja veta vad ''A fish in a barrel'' är för uppdrag, därför att Woozie, jag och den andra gamla japanen skålar bara i en filmsekvens och sedan blir det inget uppdrag... Det är inget riktigt updrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dödar med stil Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 E på precis samma uppdrag. Har prövat en gång men utan framgång. Trimma ditt egna plan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fish in a barrel är bara en Cutscene när CJ skriver in sin del i The four dragons, new partnership Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 E på precis samma uppdrag. Har prövat en gång men utan framgång. Trimma ditt egna plan... Njaa, det säger ju att man måste ha just DEN Dodo'n... ganska irriterande uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är också där och det är nog det mest irriterande uppdraget hitintills.. Eller ja, att försöka få tag i de fyra polis-bågarna är heller inte lätt.. Blir så trött.. Men samtidigt är det ju svårigheten som gör att spelet räcker lääääänge, men visst 17 blir man vansinnig em ellanåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Någon som har tid att hjälpa mig med detta uppdrag med att jag sänder en ''savegame''-fil? Gärna kanske också få 100% med Barbara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag tycker att det va ett av dem lättaste och roligaste uppdrag i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är det bara jag som tycker att man borde fått en asset däär efter "uppdraget"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tycker att det va ett av dem lättaste och roligaste uppdrag i hela spelet. Men hallå. Om Du tyckte det var lätt, kan Du inte berätta hur Du löste det då? Jag har provat hur många gånger som helst och snart söker jag upp tillverkarna till detta spel för att prygla dom hårt med en käpp.. Nån som har några bra tips? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok.. det låter dumt men det funkade för mig... 1. Ta dodon till modding stället (där man fixar till bilar och sätter in nitro m.m.) 2. Modda den sätt å allt... 3. Spara den i ett garage nära han man gör uppdraget hos... 4. Gå till han du gör uppdraget hos... 5. Spring snabbt till garaget ta ut "dodon" och flyg... LYCKA TILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Modda en DODO? För det första, går det faktiskt?? och för det andra, hur i fan ska man få in en DODO i nåt modding garage?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Sväng direkt när du ser planet då kommer du jämsides med det ganska enkelt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Håll koll på det andra planet genom radarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man behöver inte modda för att klara det. Flyg igenom coronan när den passerar, bara, så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Håll ditt eget plan på hög höjd, det går fortare att förlora höjd än att stiga med planet, kolla hela tiden på radarn, och när du ser att maffiaplanet rör på sig så vänd fort om och flyg in i coronan. Vänd dock inte lika fort som jag gjorde på andra försöket, hamnade framför maffiaplanet och krashade till slut in i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok.. det låter dumt men det funkade för mig... 1. Ta dodon till modding stället (där man fixar till bilar och sätter in nitro m.m.) 2. Modda den sätt å allt... 3. Spara den i ett garage nära han man gör uppdraget hos... 4. Gå till han du gör uppdraget hos... 5. Spring snabbt till garaget ta ut "dodon" och flyg... LYCKA TILL Hmm what?!? e det hära bara till PC versionen ? eller går det att modda på Ps2:an oxo planen eller dodo?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts