Jump to content

Hjälp med uppdrag..

Share

Recommended Posts

Har kommit till första uppdraget för mafiabossen (glömt namn på snubben och likaså uppdraget) där man ska flyga efter ett passagerarplan med en fjuttig Dodo och in i en cirkel.. det är helt stört omöjligt dels för att passagerarplanet är 10 gånger snabbare och att man blir lika överraskad varje gång man möter det och måste göra en ''U-sväng'' som tar tid att få Dodon i rätt position.

Hur har ni gjort där?

Skulle också gärna vilja veta vad ''A fish in a barrel'' är för uppdrag, därför att Woozie, jag och den andra gamla japanen skålar bara i en filmsekvens och sedan blir det inget uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det va ett av dem lättaste och roligaste uppdrag i hela spelet.

Men hallå. Om Du tyckte det var lätt, kan Du inte berätta hur Du löste det då? Jag har provat hur många gånger som helst och snart söker jag upp tillverkarna till detta spel för att prygla dom hårt med en käpp..

Nån som har några bra tips? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.. det låter dumt men det funkade för mig...

1. Ta dodon till modding stället (där man fixar till bilar och sätter in nitro m.m.)

2. Modda den sätt å allt...

3. Spara den i ett garage nära han man gör uppdraget hos...

4. Gå till han du gör uppdraget hos...

5. Spring snabbt till garaget ta ut "dodon" och flyg...

LYCKA TILL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll ditt eget plan på hög höjd, det går fortare att förlora höjd än att stiga med planet, kolla hela tiden på radarn, och när du ser att maffiaplanet rör på sig så vänd fort om och flyg in i coronan.

Vänd dock inte lika fort som jag gjorde på andra försöket, hamnade framför maffiaplanet och krashade till slut in i det. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok.. det låter dumt men det funkade för mig...

1. Ta dodon till modding stället (där man fixar till bilar och sätter in nitro m.m.)

2. Modda den sätt å allt...

3. Spara den i ett garage nära han man gör uppdraget hos...

4. Gå till han du gör uppdraget hos...

5. Spring snabbt till garaget ta ut "dodon" och flyg...

LYCKA TILL

Hmm what?!? e det hära bara till PC versionen ? eller går det att modda på Ps2:an oxo planen eller dodo??:rolleyes::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor