Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tror det var någon för längesen som såg någonting, och trodde det var ett odjur, vilket det förmodligen inte var. Sedan har historien hypats upp mer och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja- sidan leder iaf stort! Hihihihihi!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 men lägg av, det är klart att det finns, om vi var fiskar skulle ni säkert inte tro på de som påstår sej sett en elefant som gått ner till vattnet för att dricka och som kallar den för "odjur" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 men lägg av, det är klart att det finns, om vi var fiskar skulle ni säkert inte tro på de som påstår sej sett en elefant som gått ner till vattnet för att dricka och som kallar den för "odjur" .... Så kan man också säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En gång i tiden var jag väldigt fasionerad (?) av Loch Ness Sjön o odjuret.. Men kan faktiskt inte tro att det finns nåt "monster" däri. Möjligtvis en jättebläckfisk. Men om det skulle överleva där så länge undrar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja!, men jag tror att det har en naturlig förklaring... En jättestor ål kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ja!, men jag tror att det har en naturlig förklaring... En jättestor ål kanske? det där stör jag mig så mycket på: "det finns inget odjur, det finns en förklaring, en övervintrad dinosaurie eller en jätteål" det är väl möjligt, men sOM ATT DET INTE skulle kallas ODJur!!! Redigerad 5 augusti, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 det där stör jag mig så mycket på: "det finns inget odjur, det finns en förklaring, en övervintrad dinosaurie eller en jätteål" det är väl möjligt, men sOM ATT DET INTE skulle kallas ODJur!!! Nja... Det är fortfarande nån form av logisk förklaring, typ den har fått nån konstig hormon, och inte att det bara är ett stort drakliknande monster som bor i sjön, framkallat av den ondskefulle trollkarlen Bargahas! ... Det finns en fin linje där emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Klart att djuret finns! Om ni kollar på vågorna och ringarna där så ser ni att dom är rätt små, så det där är fejk. Om det nu finns tror jag isf att det är nåt djur från långt tillbak som överlevt, men jag tror nog inte att det finns ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om ni kollar på vågorna och ringarna där så ser ni att dom är rätt små, så det där är fejk. Om det nu finns tror jag isf att det är nåt djur från långt tillbak som överlevt, men jag tror nog inte att det finns ens. Mm men den där bilden tror inte jag är äkta heller. Men att en bild är fake säger inte att alla är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men var inte den bilden den första? ... Aww fuck! Jag fick nåt på kamran! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men var inte den bilden den första? ... Aww fuck! Jag fick nåt på kamran! :'( Ja en prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 VOTE:null vote... orka bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Men var inte den bilden den första? ... Aww fuck! Jag fick nåt på kamran! :'( Nej... Inte den första iaktagelsen iaf. Grattis, du fick en snapshot på... På en trästock Wolla! Redigerad 5 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote : JA , tro kan man väll göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Liknar ju fan en båt! Det första bilden du postade är helt klart fake. Redigerad 5 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej... Inte den första iaktagelsen iaf. Grattis, du fick en snapshot på... På en trästock Wolla! Inklippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inklippt. Hihi jag vet.. Ville se om jag kunde rita ett. I paint var det ganska svårt... OCh jag har inte tillgång till PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hihi jag vet.. Ville se om jag kunde rita ett. I paint var det ganska svårt... OCh jag har inte tillgång till PS Man kan ladda ner ett 30 dagars test på http://download.com om duinte redan har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts