Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Själv röstade jag på Ja, men det har någon naturlig förklaring- dvs är inget odjur. Tror (hoppas) det är en kvarlevande dinosaurie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Finns inte. Isåfall hade man skjutit den för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Finns inte. Isåfall hade man skjutit den för länge sen Varför skulle man skjuta den sista kvarlevande dinosaurien?(ifall den finns då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför skulle man skjuta den sista kvarlevande dinosaurien?(ifall den finns då) Det är ett monster! Man har ju letat mer än vad NASA letar efter liv i rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Null Vote: Vet inte vad jag ska tro, om den finns eller ej. Det paret som såg "odjuret" för första gången under 30-talet fotade Loch-Nessodjuret, fast dom har ju inte hittat nåt i sjön under den senaste tiden, så jag är tveksam om den finns. Redigerad 4 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är ett monster! Man har ju letat mer än vad NASA letar efter liv i rymden Det är omöjligt att komma till botten utav vissa hav. Det är för stort tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är omöjligt att komma till botten utav vissa hav. Det är för stort tryck. Det är inget hav "locknessodjuret" lever i utan en sjö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är inget hav "locknessodjuret" lever i utan en sjö Jag har för mig att jag har hört att det ska vara tunnlar på botten utav sjön som leder ut i havet, men jag kan ju naturligtvis ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har för mig att jag har hört att det ska vara tunnlar på botten utav sjön som leder ut i havet, men jag kan ju naturligtvis ha fel Vad är bevisen för att den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej.. säkert nån stock som flyter runt där... nej, kanske inte, men de e då inget sjöodjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad är bevisen för att den finns? Inga, jag har bara för mig att jag har hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nej, var ju typ nyligen de scannade av hela sjön utan att hitta nått... Sen så vill de som bor där bara locka till sig människor dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har en bok där det står om massa iaktagelser... Om det är nån som känner till nån sida? Det finns t o m på film.. Det finns massa tunnlar under vattnet som leder ut ur sjön- anledningen till att man inte hittat något när man scannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad är bevisen för att den finns? Det fanns en bild som ett par tog nångång under 30-talet. Läs vad jag skriver ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det fanns en bild som ett par tog nångång under 30-talet. Läs vad jag skriver ffs Dom har själva bevisat att det är hur enkelt som helst att göra en fake bild. Dessutom är den bilden i skugga. och ingen tydlig bild (vilket är på dom flesta fake bilder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Dom har själva bevisat att det är hur enkelt som helst att göra en fake bild. Dessutom är den bilden i skugga. och ingen tydlig bild (vilket är på dom flesta fake bilder) Mjo det mesta är fake, men det behöver inte betyda att ALLT är det. Men det är klart, en del måste se det för att tro det, vilket jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Klart att djuret finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Klart att djuret finns! Haha Det där ser ju ut som en liten leksak! Fast vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Klart att djuret finns! Som jag sa: Dom flesta bilderna är med skugga och de gör det enkelt att feka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) . http://www.cicap.org/img_pub/varie/loch_ne...ta_spiegata.jpg http://anthro.fullerton.edu/sparman/Photos...ess-monster.jpg Redigerad 4 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts