siggge Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hur många brandbils uppdrag ska man klara av för att få en eldkastare vid sitt Hideout? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hur många brandbils uppdrag ska man klara av för att få en eldkastare vid sitt Hideout? 60 om jag inte tar fel. Om man inte orkar eller kan göra dom finns det ett knep med replayen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 jag gjorde 20 på varje ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 60 om jag inte tar fel. Om man inte orkar eller kan göra dom finns det ett knep med replayen. Knep med replayen? Vilken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Knep med replayen? Vilken då? Du släcker en bil sen tar du replayen en kort stund och trycker sedan bort den så har du gjort två uppdrag, och så fortsätter du att trycka på replayen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andree Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 men d har man juh redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts