Concorde88 Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 Är det någon som har något fiffigt knep för det här uppdraget, eller kanske till och med någon idé till fusk? Jag har kört det massor med gånger och det tycks bara gå sämre och sämre. Hinner f*n inte klippa 20 st. innan tiden går ut, eller innan min egen bil börjar brinna. För att förenkla lite så kör jag med min bp, ep, fp Cheetah, men det börjar brinna efter ett visst antal påkörningar av van-j*vlarna, och då måste jag genast starta om eftersom jag inte vill bli av med min fina bil (som tog typ en timme att skaffa...) Tips, snälla! (gissa hur nöjd jag var när jag hade knäppt 18 st. med ca 20 sek kvar, och så dyker det upp några fler lilajackor på gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 det där uppdraget har jag också försökt men det e omöjligt,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 (gissa hur nöjd jag var när jag hade knäppt 18 st. med ca 20 sek kvar, och så dyker det upp några fler lilajackor på gatan... Dyker det INTE upp några fler skulle det såklart stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Jag körde med den BP bilen man fick av Ray...klarade det direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Jag körde med den BP bilen man fick av Ray...klarade det direkt... Jag fick ju aldrig den...(Läs ämnet under rubriken SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Åk fram o kolla åt sidan o skut, sen när vägen e slut backar du o kollar åt andra hållet...sen håller du på så till du kommit upp i 20...så gjorde jag iallafall!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts