GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bilden är för perfekt, det är näst intill omöjligt att göra "förkortningen" så perfekt, dvs att saker och ting är mindre ju längre ifrån det är, plus att de måste ha rätt vinkel. Det finns egentligen bara ett sätt att få det så- genom att ta ett foto. Jag tvekar inte en sekund på att StellHell är duktig i Paint, men här borde han ha använt hjälp. Antingen är Stellan en stor lögnhals, eller så är han en mästare i Paint. W0rd, man ser när folk använder bild under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm min skulle vara nästan samma bara en annan Gnr logga på t-shirten o grå jeans o converse skor Nice Har just inte den loggan. Orkade bara inte sitta och måla döskallar, pistoler och rososr perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nice Har just inte den loggan. Orkade bara inte sitta och måla döskallar, pistoler och rososr perfekt Ookok här e min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://img108.imageshack.us/img108/7356/foo3yr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Detta är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Min farsa som är bildlärare såg bilden , Han sa att din mamma inte borde få vara bildlärare. Haha, bara älskar den kommentaren. För att tvätta bort den skit ni slängt kan jag säga att jag har kollar på ett foto ja. Ett foto jag har hållt i min hand(inte när jag målat såklart) Jag skryter inte men jag har varit rätt "skillad" i pixelart men det mesta av det jag målat har försvunnit av datorbyte/formateringar. Sen har jag inte målat någon pixelart på över ett år så jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig kan göra en lika bra bild igen om jag skulle försöka nu idag. Slänger upp ett till självporträtt jag gjorde innan det jag postade innan. Gjorde ett par stycken för jag minns att det fanns en liknande topic här på gtasajten för något år sedan. Redigerad 5 augusti, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ookok här e min Tror jag har en liknande. En dödskalle med en blodig guldring runt som det står Guns N' Roses på. Det sticker ut en revolverpipa ur varje hörn och så har dödskallen en ros i käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 För att tvätta bort den skit ni slängt kan jag säga att jag har kollar på ett foto ja. Ett foto jag har hållt i min hand(inte när jag målat såklart) Okok tror dig.. Och att rita av går ju fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Något i denna stilen, ja... http://img80.imageshack.us/img80/4075/jakerekstrim8sk.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Haha, bara älskar den kommentaren. För att tvätta bort den skit ni slängt kan jag säga att jag har kollar på ett foto ja. Ett foto jag har hållt i min hand(inte när jag målat såklart) Jag skryter inte men jag har varit rätt "skillad" i pixelart men det mesta av det jag målat har försvunnit av datorbyte/formateringar. Sen har jag inte målat någon pixelart på över ett år så jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig kan göra en lika bra bild igen om jag skulle försöka nu idag. Slänger upp ett till självporträtt jag gjorde innan det jag postade innan. Gjorde ett par stycken för jag minns att det fanns en liknande topic här på gtasajten för något år sedan. Vackert, den är ifrån din profilbild va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Detta är jag ... Kan man få se ett foto att jämföra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vackert, den är ifrån din profilbild va? Aiiight. En av de första porträttbilder jag gjorde i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 ... Kan man få se ett foto att jämföra med? Ritade inte av någon bild, sen är jag inte lika söt som på bilden. så nej, ni får ingen jämnförningsbild att glo på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 MOhahahhhahahaa, fin va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts