GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Gör sjaälvporträtt av dig sj i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Såhär ser jag väl ut på ett ungefär just nu, fast jag har hästsvans, men jag orkar inte göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) föreställer min förra avatar... fast ja byter tillbaka till den nu Redigerad 4 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 föreställer min förra avatar... fast ja byter tillbaka till den nu ARGH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Corleone is in da' house Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Idétorka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför alltid i paint? :'( Gör en senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför alltid i paint? :'( Gör en senare. Ok använd något annat passande då, för din bilder e så jävla hawta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Fear my paintskills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 På ett ungefär http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/pa_ett_ungefar_--.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gjord i paint för uhm. ett år sen eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gjord i paint för uhm. ett år sen eller nått.. Jag hatar folk som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gjord i paint för uhm. ett år sen eller nått.. Det var inte illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag hatar folk som är bra. Stackars dig. Jag ska göra en ful bild med så du känner dig bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gjord i paint för uhm. ett år sen eller nått.. Mor min som är bildlärare såg bilden, och konstaterade att du borde ha lagt ett foto i botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mor min som är bildlärare såg bilden, och konstaterade att du borde ha lagt ett foto i botten. Min farsa som är bildlärare såg bilden , Han sa att din mamma inte borde få vara bildlärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Min farsa som är bildlärare såg bilden , Han sa att din mamma inte borde få vara bildlärare. Bilden är för perfekt, det är näst intill omöjligt att göra "förkortningen" så perfekt, dvs att saker och ting är mindre ju längre ifrån det är, plus att de måste ha rätt vinkel. Det finns egentligen bara ett sätt att få det så- genom att ta ett foto. Jag tvekar inte en sekund på att StellHell är duktig i Paint, men här borde han ha använt hjälp. Antingen är Stellan en stor lögnhals, eller så är han en mästare i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 På ett ungefär http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/pa_ett_ungefar_--.JPG Hmm min skulle vara nästan samma bara en annan Gnr logga på t-shirten o grå jeans o converse skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts