GnOrfYuz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hur tvättar man bilarna i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Fel spel. =/ Det går inte att tvätta bilarna om du inte kör ner de i en sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Fel spel. =/ Que? Menar du hans avatar eller? Det går inte att tvätta har jag läst men det ska finnas moddar som ska ta bort "smutsen" har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golden Star Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tycker att det är lite onödigt att ha bil tvättar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tycker att det är lite onödigt att ha bil tvättar då.. Ska väll bara vara verklighets baserat på spelet, att ha tvätt på en del mackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Med hjälp av denna mod försvinner smutsen.1118751870_NoRustAndDirt.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Med hjälp av denna mod försvinner smutsen. Eyy, e ju sexigt när ens bilar e skitiga längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts