robban... Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hallå ! jag har hört att man ska kunna skaffa flickvän. visst jag hade ( ) en, räddade henne från nån bränd i ett uppdrag. men visst kan man ragga brudar på gatan och vid stranden och allt möjligt ? hur är det bästa sättet att gå till väga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nä, finns ett antal flickvänner som man kan träffa på vissa ställen. Kolla FAQ:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Potentiella flickvänner har en blå pil över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Nej det stod inte i FAQ. jaså, men är dom på spec ställen ? och hur får man dom ? johnny , Lingling power ! Redigerad 4 augusti, 2005 av robban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Helena: Skjuter på taket av Ammu-nation i Blueberry (gillar dig när man har lika mycket muscle som när man börjar) Katie: Gör Yoga i en buske på golfplan i SF, gå rakt mot golfplan från gymet så kommer du rakt in i henne. (gillar dig som vanlig) Michelle: Står i Bilskolan.(gillar feta män) Barbara: Står utanför polisstationen i El Quebrados.(gillar riktit feta män) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det finns en i körskolan i San Fierro strax söder om garaget i San Fierro också. De två andra träffar man genom uppdrag. Det ska finnas en guide som går igenom allt som gäller flickvänner på Gamefaqs. Jag skrev ut ett ex därifrån när jag spelade PS2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts