Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Bullet är ju Lamborghini Gallardo. Jaså det säger du? Edit: Detta är en GT 2004 ^ Redigerad 4 augusti, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ganska lik Bullet iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Testade en grejj: Jag gjorde racet, eller startade, sket i racet, satte in min phoenix i ett garage, gick ur och lät det gå 25 sek så jag blev utesluten ur tävlingen, går till garaget, där står bilen!" edit: Har ni skadat bilen på väg till garaget måste den lagas i pay 'n spray Redigerad 4 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Phoenix=Pontiac Firebird http://www.van-nuys.dk/billed%20stor/80_transAm.jpg (i fall nån undra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Inte ett dugg. Inte ens lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Inte ens lik Och meningen med ditt inlägg var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bullet är inte Ford Gt 2004 tror jag itne , jag tror det är en helt normal hederlig Ford Gt40 , kan intte bli mycket annat tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bullet är inte Ford Gt 2004 tror jag itne , jag tror det är en helt normal hederlig Ford Gt40 , kan intte bli mycket annat tror jag Det har du nog rätt i med tanke på att spelet utspelar sig på 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag tror faktiskt att jag har sett en sån bil i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Och meningen med ditt inlägg var? Och meningen med ditt inlägg var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bullet är ju Lamborghini Gallardo. nä? Ford GT Gallardo Bullet Vilken är mest lik? Bullet kan hittas på en Burger Shot i San Fierro. På nummerskilten står det "EA SUCKS" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Phoenix är en Pontiac Firebird, dom brukar ha en fågel på huven på riktigt och för den fågeln har dom fått namnet Firebird och Phoenix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts