jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bilen som man kör i uppdraget San Fierro Hills (biluppdrag/race), är det någon som vet vart man kan hitta den utanför det racet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bilen som man kör i uppdraget San Fierro Hills (biluppdrag/race), är det någon som vet vart man kan hitta den utanför det racet? Vilket race menar du,vart börjar man? e det uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vilket race menar du,vart börjar man? e det uppdrag? Du vet på baksidan av bilaffären i San Fierro så kan man köra race-uppdrag. I racet som heter San Fierro Hills så kör man en bil som liknar en Ford Mustang bakifrån ungefär, den bilen vill jag ha tag på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Du vet på baksidan av bilaffären i San Fierro så kan man köra race-uppdrag. I racet som heter San Fierro Hills så kör man en bil som liknar en Ford Mustang bakifrån ungefär, den bilen vill jag ha tag på... Aha, det man hittar vid Wang Cars? där man kan köra gokart o skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Yeeees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Du vet på baksidan av bilaffären i San Fierro så kan man köra race-uppdrag. I racet som heter San Fierro Hills så kör man en bil som liknar en Ford Mustang bakifrån ungefär, den bilen vill jag ha tag på... Kan det vara en Sabre du letar efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Haha, en så vanlig bil skulle man nog inte fråga om på ett forum. Kör racet så får du se vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan det vara en Sabre du letar efter? Sabre liknar faktist en äldre mustang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sabre liknar faktist en äldre mustang Vet, men den jag letar efter liknar en Mustang ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Bullet? Redigerad 4 augusti, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vet, men den jag letar efter liknar en Mustang ännu mer. Tampa kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Denna är det. Den heter Phoenix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Denna är det. Den heter Phoenix. Aha, många har haft problem att hitta den, den är svår att hitta, Åker runt väldigt sällan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Finns den inte parkerad någonstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Finns den inte parkerad någonstans då? Hade en bilkarta förut, men tappat bort den, men jag hittade den aldrig ,hittade den på gatan 2 ggr i los santos och 1 i San fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Oj, just ja Bullet är ju Ford GT 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Oj, just ja Bullet är ju Ford GT 2004 Du som verkar veta, vart hittar jag Bullet? kan den importeras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ehm... Bullet finns det många av i San Fierro och vid transfender i Las Venturas. Exporteras har jag inte en aning om :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Oj, just ja Bullet är ju Ford GT 2004 Bullet är ju Lamborghini Gallardo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ehm... Bullet finns det många av i San Fierro och vid transfender i Las Venturas. Exporteras har jag inte en aning om :"> Okey,tack iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts