kalle.b Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Hej igen det är så att jag håller på att skapa ett flash klipp men när jag ska importera en mid ljud fil så står det Flash doesn't recognize the file format off jamesbond.mid. Would you like to try import via quicktime Yes No Men jag har provat båda altenativen men inget av dom funkar! Vad ska jag göra? Redigerad 4 augusti, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Läs texten.... DU ska ha ett annat ljudformat på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja men hur ändrar jag ljudformaten på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 convert program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan nån tipsa om nåt convert program!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...0&search=+Go%21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Konvertera inte midi fill mp3 eller wav eller ogg för h*lvete fixa istället james bond themet (eller vad det nu e du har) i mp3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts