Jump to content

Har kört fast...Hjälp

PeterT
 Share

Recommended Posts

Hej alla!

1. Skall köra MC in i det startande fraktplanet, går ej, MC:n är inte tillräckligt snabb! Hur göra tro?

2. Skall flyga i kapp landande jetplan med cessna, jättesvårt, verkar inte gå. Några tips, eller är det bara att öva?

3. Då jag skall följa efter croupieren till sex-shopen, när jag skall byta kläder så hänger sig spelet, en bugg alltså... Skärmen blir svart och ljudet från telefonen upprepas hela tiden... Måste jag byta ut min DVD-skiva mot en ny? Eller är det något annat fel?

4. Jag har också fel på grafiken, många personer är osynliga eller så ser man bara konturerna.

5. Är det någon som kommer ihåg hur man gjorde om man ville hoppa över ett uppdrag och på så sätt komma vidare?

Mycket tacksam för hjälp!!!!

MVH Peter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Du ska inte köra rakt mot öppning du skall in i, utan köra på sidan av planet i början, och sen när du fått upp farten ska du svänga mot öppningen och då kommer du in. (Eller så var det tvärtom, men tror det är så som jag beskrev)

2. Det uppdraget är lätt enligt mig. Du behöver bara se till att vara snabb till flygplatsen och att du kommer iväg med planet ganska fort. sen är det bara att flyga in i den röda ringen precis över det andra planet.

3 och 4. Det verkar som det är något fel på själva din basenhet... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla!

1. Skall köra MC in i det startande fraktplanet, går ej, MC:n är inte tillräckligt snabb! Hur göra tro?

1. Luta frammåt med CJ så han tankpressar, då går det lite snabbare.

Resten av frågorna kan det bero på skräp eller rispor på skivan, och att din dator inte klarar av rekomenderade krav.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Eller så var det tvärtom, men tror det är så som jag beskrev)

Så du menar att han ska köra rätt mot öppningen, och när han har tillräckligt hög fart så ska han svänga åt sidan? Och hur tänkte du dig att han ska komma upp på planet då? :angry:

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där gjorde Skarface bort sig! :wub:

Du ska inte köra rakt mot öppning du skall in i, utan köra på sidan av planet i början, och sen när du fått upp farten ska du svänga mot öppningen och då kommer du in. (Eller så var det tvärtom, men tror det är så som jag beskrev)

Ser du vad hn skrev eller? han förklarade hur man skulle göra, sen skrev att "eller var det tvärtom vad jag skrev" typ, så han gjorde inte bort sig, han sade bara det han menade med "tvärtom" grejjen...BUUURNNNNNNNNN! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser du vad hn skrev eller? han förklarade hur man skulle göra, sen skrev att "eller var det tvärtom vad jag skrev" typ, så han gjorde inte bort sig, han sade bara det han menade med "tvärtom" grejjen...BUUURNNNNNNNNN! :wub:

Yeahyeah! Där gjorde Toki bort sig igen! Wiee! Men BTW, tycker det är lite onödigt att göra en topic om det här så,kan någon klara uppdraget vertical bird åt mig? Har varit på det i flera dagar nu!Tacksam!

GTASAsf1.b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor