anders1256 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Kan man fixa få att man kan köra flera på GTA San Andreas till PC? Jag hittar bara att det ska komma en modd så att man kan det, borde det inte redan finnas? Redigerad 4 augusti, 2005 av anders1256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 På PS2 vet jag att man kan köra två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan man fixa få att man kan köra flera på GTA San Andreas? Jag hittar bara att det ska komma, borde det inte redan finnas? Till PC finns ju gtaT vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Finns inte multiplayer till PC-San Andreas. Däremot är det under utveckling av amatörer. http://www.mtasa.com EDIT: Aha! Såg nu att gtaT fanns till SA i 0.1-version. Tål att testas! *laddar ner* Redigerad 4 augusti, 2005 av Ufosxm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts