Zack Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Hur skulle ni rösta om det var val idag? Min egen röst skulle med högsta sannolikhet landa lite snyggt på vänsterpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 . ich bin nicht caring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bryr mig inte. Men om jag fick välja så tar jag moderatorena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vote: I dont give a fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 C, M, eller FP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bryr mig egentligen inte, men jag tog moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kan inte bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bryr mig lite halvt, svensk politik är så tråkig nu för tiden. Vote: Osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vet inte riktigt, inte M, V eller FP iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bryr mig egentligen inte, men jag tog moderaterna. Varför ta M eller ens rösta om du ändå inte bryr dig och inte är insatt? Inte heller ovanligt att folk som inte bryr sig lägger sin röst på (m). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vote:Osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är korkat att inte bry sig. Man förlorar sin chans att vara med och bestämma. Vote: Moderaterna (M). Anser att högerpolitik är den enda rätta politiken. Vänstern tar ifrån folk sin självständighet och skapar arbetslöshet i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vote: Annat, Allt utom (S)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är korkat att inte bry sig. Man förlorar sin chans att vara med och bestämma. Vote: Moderaterna (M). Anser att högerpolitik är den enda rätta politiken. Vänstern tar ifrån folk sin självständighet och skapar arbetslöshet i onödan. W0rd! Istället för att få folk jobba så vill dom att folk lever på socialbidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag tog soccarna men menade egentligen vänstern! Förlåååt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Bryr mig inte. Men om jag fick välja så tar jag moderatorena MM moderatorerna borde få bestämma annars om inte moderatorerna så borde moderaterna få bestämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag tog soccarna men menade egentligen vänstern! Förlåååt! :'( Sossarna är vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sossarna är vänster! Vad förvirrad jag blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad förvirrad jag blev Du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts