Jump to content

Byta kläder i San Fierro?

Share

Recommended Posts

Jag är i San Fierro nu (PS2), och ibland vill jag byta kläder men orkar inte åka ända till Los Santos. Finns det nån garderob i San Fierro?

Vad jag uppfattat är du i Angel Pine? köp lilla stugan där, då får du en garderob, men om du är i san fierro som dem andra sade så köp bara en lägenhet :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ända du kan göra är att köpa ett hus/lägenhet (sparställe). Dom som man "får" har inte garderob, om man inte räknar med första huset.

Det är inte alls det enda man kan göra, man kan även gå och köpa ny kläder för nåra dollar. Inte svårt det, om man inte är suuuuperrädd om sina tillgångar på sitt lilla tv-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte alls det enda man kan göra, man kan även gå och köpa ny kläder för nåra dollar. Inte svårt det, om man inte är suuuuperrädd om sina tillgångar på sitt lilla tv-spel.

Nä, det har du ju rätt i men om man ska ha kläder som man redan köpt eller något ur special då måste man ha sin garderob.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor