Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 PvP striderna i WoW är ju pinsamt dåliga. PvP är grymt, speciellt om man är fler än 1 mot 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 WoW är nog det som lyckats hålla mig kvar längst. Men det saknar många grejer som finns i andra spel jag testat. Till exempel SWGs spelarägda städer och hus. Planetside var det ju fullt ös i annars. Förbenat kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tibia är det enda spelet som jag spelat ordentligt så det får väl va min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Haha tillåt mig att skratta , Wow är ju fjortisspelet nr 1, Suger så hårt mot andra mmorpg...öppna ögonen fyfan och lyssna inte på vad dina polare tycker och tänker. Slösa inte pengar på det du kommer ångra dig som fan. De som spelar wow har då ingen koll på vad mmorpg utbudet har att erbjuda. Amen Du måste ha jävligt mycket otur om du har spelat med massor av fjortisar hela tiden, de flesta i min guild är run 20 år tror jag och uppför sig moget. Samma sak med min brorsas guild och kompisars guild, i TS och Ventrilo har jag aldrig hört någon med piffopuff röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Haha tillåt mig att skratta , Wow är ju fjortisspelet nr 1, Suger så hårt mot andra mmorpg...öppna ögonen fyfan och lyssna inte på vad dina polare tycker och tänker. Slösa inte pengar på det du kommer ångra dig som fan. De som spelar wow har då ingen koll på vad mmorpg utbudet har att erbjuda. Amen Eller inte. Har du äns spelat spelet`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Final fantasy XI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Final fantasy XI MMORPG? FF är ett RPG. MMORPG betyder ... thotim du får fylla i där. du som älskar att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 MMORPG? FF är ett RPG. MMORPG betyder ... thotim du får fylla i där. du som älskar att säga det Massively Multiplayer Online Role Playing Game , sry thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hallå Final Fantasy XI är ett mmorpg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 FFXI är ett MMORPG, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 World Of Warcraft är bäst enligt mig. Fast för mycket omogna som lirar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Massively Multiplayer Online Role Playing Game , sry thotim Minns en gammal dispyt forumiterna här hade för något år sedan angående om det är "Massive" eller "Massively". Vi lärda människor vet ju att det heter Massively... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har bara testat Runescape så jag röstar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Minns en gammal dispyt forumiterna här hade för något år sedan angående om det är "Massive" eller "Massively". Vi lärda människor vet ju att det heter Massively... KlaRT att det heter Massively Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts