GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Inte mycket, men Berg och Dalbanor och sånt klarar inte jag av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag klarar inte av: - Höjder - Saker som går fort - Björknäver - Insekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sniglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag klarar inte av att äta räkor för att när jag var ca 5 år så bet en räka mig i tungan(mamma hade skalat den dåligt). Äter inte blå-vit kakor heller den bet mig med när jag var ca 5 år. Vågar inte simma i vatten som jag inte bottnar på, om jag e utomlands och simmar i klart vatten så vågar jag för jag snorklar då . Jag e rädd för löst hår oxå inte om det e mitt eget. kommer jag på nåt mer så skirver jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag klarar inte av att äta räkor för att när jag var ca 5 år så bet en räka mig i tungan(mamma hade skalat den dåligt). Äter inte blå-vit kakor heller den bet mig med när jag var ca 5 år. Vågar inte simma i vatten som jag inte bottnar på, om jag e utomlands och simmar i klart vatten så vågar jag för jag snorklar då . Jag e rädd för löst hår oxå inte om det e mitt eget. kommer jag på nåt mer så skirver jag det. E du rädd för kakor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Bara för att ni inte gillar te.x insekter så betyder det inte att ni har fobi för det. Om man te.x skulle ha fobi för insekter så skulle man vara rädd för att gå ut bara för att det finns en chans att man ser/råkar röra en insekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag "är" höjdrädd, jag gillar inte höga höjder men jag kan samtidigt inte låta bli att gå fran till kanten av ett berg, eller liknande. Är jag en sån sopm gillar att plåga mig själv ? Eller gillar jag bara att pressa mig ? Sen självklart om man blir instängd i nått trångt, kanske inte på direkten men när man har varit instängd ett tag och de börjar bli svettit o skit då jävlar. Sån är jag också. Jag är inte höjdrädd. Visst jag kan bli lite konstig när jag är höht upp bara för att jag tänker såhär. Tänk så ramlar jag ner, då lever inte jag mer. Men förra sommaren när jag va i Paris, då åkte jag upp i Effieltornet och det va en mäktig känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har faslig fobi, för lukter som jag aldrig nosat in förr, tror dom är giftiga och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 E du rädd för kakor? Bara blå-vit kakorna undra om dom finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts