Jump to content

Fobier

Hades
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag klarar inte av att äta räkor för att när jag var ca 5 år så bet en räka mig i tungan(mamma hade skalat den dåligt). Äter inte blå-vit kakor heller den bet mig med när jag var ca 5 år. Vågar inte simma i vatten som jag inte bottnar på, om jag e utomlands och simmar i klart vatten så vågar jag för jag snorklar då :o. Jag e rädd för löst hår oxå inte om det e mitt eget. kommer jag på nåt mer så skirver jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarar inte av att äta räkor för att när jag var ca 5 år så bet en räka mig i tungan(mamma hade skalat den dåligt). Äter inte blå-vit kakor heller den bet mig med när jag var ca 5 år. Vågar inte simma i vatten som jag inte bottnar på, om jag e utomlands och simmar i klart vatten så vågar jag för jag snorklar då :P. Jag e rädd för löst hår oxå inte om det e mitt eget. kommer jag på nåt mer så skirver jag det.

E du rädd för kakor? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag "är" höjdrädd, jag gillar inte höga höjder men jag kan samtidigt inte låta bli att gå fran till kanten av ett berg, eller liknande.

Är jag en sån sopm gillar att plåga mig själv ? :o

Eller gillar jag bara att pressa mig ? :P

Sen självklart om man blir instängd i nått trångt, kanske inte på direkten men när man har varit instängd ett tag och de börjar bli svettit o skit då jävlar.

Sån är jag också. Jag är inte höjdrädd. Visst jag kan bli lite konstig när jag är höht upp bara för att jag tänker såhär. Tänk så ramlar jag ner, då lever inte jag mer. Men förra sommaren när jag va i Paris, då åkte jag upp i Effieltornet och det va en mäktig känsla. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor