Jump to content

Fobier

Hades
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Såna där "harkrankar" eller "Pappa Långben" vadfan de nu heter, ni vet flygande saker med långa, smala ben... Fy fan vad äckliga och läskiga de är...

Klaustrofobi har jag med. Och så är jag jääävligt blyg, så man kan säga att jag har människoskräck ibland...

Höjdskräck litegrann.

Mörkrädsla...

Rädd för att åka båt.

Homofob-fobi (alltså rädd för homofober ^_^).

Rasistfobi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Insekter, speciellt spindlar.

Trånga utrymmen och om man ska ta av sig en tröja och man är blöt, lite småsvårt, det ger mgi panik.

Vatten (sjö, hav) där man inte ser botten eller om botten är svart av sjögräs.

Att hålla ett Seriöst föredrag (att stå framför en stor folkmassa helt oseriöst och prata har jag inga problem med)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spindlar, fast jag tror att det börjar gå över...

Sen har jag en fobi som jag inte kan förklara men när jag ser den där tuttbilden med massa små hål med maskar i på exet så ryser jag

samma sak med den här bilden (fyfan) : http://pdphoto.org/PictureDetail.php?mat=pdef&pg=5237

Kolla på de där gröna sakerna icon8_147728_0.gif

OMG!!!! Tuttbilden har gett mig fobi, varje gång jag ser något som liknar eller påminner om dendär jävla tutten så får jag panik!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är faktiskt lite rädd för döden. Det jobbiga är att det är oundvikligt, jag kommer att dö. Anledningen till att jag är rädd för det är nog för att jag inte är det minsta religiös och tror inte på ett liv efter detta. Jag skulle gärna göra det men det är helt enkelt för jävla osannolikt för att bara köpa.

Vet inte riktigt annars, tycker det är obehagligt att vara själv ute i mörker. Cyklade just hem 2 km på kolsvarta öländska vägar från en fest, men som alltid kommer man hem välbehållen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor