guardian Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Föbi för snus, cigaretter och droger. kan fan int vara nära skiten. får hemska uppenbarelser då om att nån skulle tvinga mig att prova nästan samma sak med alcohol förutom att jag kan vara nära skiten men jobbigast är nog ändå att vara ensam hemma hos pappa, hemskt hus det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Såna där "harkrankar" eller "Pappa Långben" vadfan de nu heter, ni vet flygande saker med långa, smala ben... Fy fan vad äckliga och läskiga de är... Klaustrofobi har jag med. Och så är jag jääävligt blyg, så man kan säga att jag har människoskräck ibland... Höjdskräck litegrann. Mörkrädsla... Rädd för att åka båt. Homofob-fobi (alltså rädd för homofober ). Rasistfobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 säga att jag har människoskräck ibland... Xenofobi tror jag det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Xenofobi tror jag det heter. Nej, det är ju främlingsfientlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Här finns en lista på många olika fobier. http://www.enigma.se/info/fobier.htm Tafofobi har jag. Och lite halv xenofobi Folksamlingsfobi är ochlofobi. Denna verkar ganska omöjlig fobofobi. Rädsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lyssofobi har jag också... Det är skitläskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag Hatar Insekter.. brr..!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Min blygsamhet är en fobi. . Speciellt av andra könet Haha w0rd blit typ alltid stumm i början när jag träffar en tjej men sen efter ett tag så fixar det sej^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Spindlar, fear those motherfuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Insekter, speciellt spindlar. Trånga utrymmen och om man ska ta av sig en tröja och man är blöt, lite småsvårt, det ger mgi panik. Vatten (sjö, hav) där man inte ser botten eller om botten är svart av sjögräs. Att hålla ett Seriöst föredrag (att stå framför en stor folkmassa helt oseriöst och prata har jag inga problem med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Spindlar, fast jag tror att det börjar gå över... Sen har jag en fobi som jag inte kan förklara men när jag ser den där tuttbilden med massa små hål med maskar i på exet så ryser jag samma sak med den här bilden (fyfan) : http://pdphoto.org/PictureDetail.php?mat=pdef&pg=5237 Kolla på de där gröna sakerna OMG!!!! Tuttbilden har gett mig fobi, varje gång jag ser något som liknar eller påminner om dendär jävla tutten så får jag panik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Typ höjdskräck...Fast jag har ändå gjort saker som testar mina gränser...Som att hoppa fallskärm från 8000 meter, hoppat från tians hopptorn och åkt fritt fall Redigerad 5 augusti, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 När jag var minder var jag alltid rädd när jag simmade, kändes som något skulle ta fast i mitt ben och dra ner mig under vattnet. Kanske inte direkt en fobi men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Har ingen fobi. Inte som jag tycker själv iallafall. Edit: Rökare om de räknas dit. I vilket fall som helst hatar jag folk som röker. Luktar så j*vla äckligt. Redigerad 5 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vapen fobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är faktiskt lite rädd för döden. Det jobbiga är att det är oundvikligt, jag kommer att dö. Anledningen till att jag är rädd för det är nog för att jag inte är det minsta religiös och tror inte på ett liv efter detta. Jag skulle gärna göra det men det är helt enkelt för jävla osannolikt för att bara köpa. Vet inte riktigt annars, tycker det är obehagligt att vara själv ute i mörker. Cyklade just hem 2 km på kolsvarta öländska vägar från en fest, men som alltid kommer man hem välbehållen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm... Tafofobi- Bli levande begravd Entomofobi- Insekter (en del iaf) Klaustrofobi- Slutna utrymmen (men det var värre tidigare) Bra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är det bara jag som känner för att skära upp blomman för att se hur den ser ut inuti? Vad är det för tutt-bild ni talar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Rädd för sjukhus och sånt och när jag är långt ute i ett hav så blir jag rädd för stenfiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag är rädd för monstret under min säng :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts