Miike Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag är kanske inte rädd för detta men jag kan tycka det är obehagligt. När jag kanske går på stan när det är mörkt och så ser jag ett gäng. Då tar jag hellre en omväg än att gå förbi dom, vet ej varför men det kan bero på att jag blev rånad av ett gäng när jag var 12år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) 1 Jag klarar inte av oglaserade föremål typ keramik och under sidan på porslinsföremål.Jag är höjdrädd. Och skraj för lösa hundar som skäller. Redigerad 4 augusti, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar.. fy fan... inte ens små klarar jag av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag är kanske inte rädd för detta men jag kan tycka det är obehagligt. När jag kanske går på stan när det är mörkt och så ser jag ett gäng. Då tar jag hellre en omväg än att gå förbi dom, vet ej varför men det kan bero på att jag blev rånad av ett gäng när jag var 12år. Det är knappast en fobi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är knappast en fobi? Ähh, fobi och fobi.. Men det kan kännas obehagligt medans mina andra kompisar inte bryr sig om sånna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Spindlar, fast jag tror att det börjar gå över... Sen har jag en fobi som jag inte kan förklara men när jag ser den där tuttbilden med massa små hål med maskar i på exet så ryser jag samma sak med den här bilden (fyfan) : http://pdphoto.org/PictureDetail.php?mat=pdef&pg=5237 Kolla på de där gröna sakerna Redigerad 4 augusti, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Rädd för att gå på hala berg. sen är inte spindlar särskillt mysiga heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Euhm...Småbarn, ehum, illa luktande gubbar/kärringar och Skalbaggar @m0r0r: håller med dig, tycker exakt lika Redigerad 4 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar Fotsvamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Är höjdrädd Låter det inte påverka mitt liv. Varit på taket av WTC, åkt frittfall, etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skitungar och glasspinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindelfobi som är väldigt märklig. När jag avr mindre så tyckte jag om spindlar särskilt stora. Jag brukade hålla i dem och sånt men nu kan jga inte med dem särskilten inte sådana som den här Sen gillar jag inte mörkt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar Bakterieskräck Gäng, typ turkar man möter på stan på kvällen och man är ensam Downs syndrom, sjuka människor, är lite rädd Om det är något som är något som är nytt blir jag hispig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindelfobi som är väldigt märklig. När jag avr mindre så tyckte jag om spindlar särskilt stora. Jag brukade hålla i dem och sånt men nu kan jga inte med dem särskilten inte sådana som den här Sen gillar jag inte mörkt vatten. Skriv varningar när du postar sånt, svimmade nästan... Jag kanske ska börja terapi för min spindelfobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Rädd för att någon ska hugga av mig kuken. *Slipar kniven* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Har inte stött på nått som har gjort mig fått mig att få panik eller bli skit skraj av.. men när jag va yngre så hade jag claustrofobi (stavning?) men nu.. är det helt ok att stå i en hiss med 8 pers i typ. Men om jag blev instängd i en låda såklart skulle jag freak out men det är väl normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag "är" höjdrädd, jag gillar inte höga höjder men jag kan samtidigt inte låta bli att gå fran till kanten av ett berg, eller liknande. Är jag en sån sopm gillar att plåga mig själv ? Eller gillar jag bara att pressa mig ? Sen självklart om man blir instängd i nått trångt, kanske inte på direkten men när man har varit instängd ett tag och de börjar bli svettit o skit då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Flygfän... Brr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 *Slipar kniven* Haha fann det lite lustigt *slipar kniven* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Getingar som kommer för nära Mmm... Och mycket annat bl.a Insekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts