Esperanto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Edit #3: Varje gång jag boxar på säcken uppe på vinden känner jag mig iakttagen. I always feel like somebody's watching me and I have no privacy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 I always feel like somebody's watching me and I have no privacy Kan ha fel, men är det The watcher? Jag är rädd för hundar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Höjdrädd. Rädd för spindlar. Hatar insekter. Klarar inte av att äta kräftor. Väldigt rädd för bakterier (när det inte är festival förstås. åååh jag längtar ) Tycker inte heller om att fastna i trånga rör. Gillar inte heller öppet hav, vilket medför att jag helst inte åker båt. Sen är keramik inget för mig heller. Och jag klarar absolut inte av att hålla i ett spädbarn eftersom jag tror att jag ska tappa det. Sist, men verkligen inte minst, är jag rädd för att köpa presenter. Har aldrig vart speciellt bra på det. Och att ha fasta förhållanden. Herregud, det låter som att jag behöver hjälp. Edit: Ibland är jag mörkrädd också. DU OCH JAG HAR NÅT GEMENSAMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Folk med down syndrom/muppar, samt alla sorters insekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar. jävla spindlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar. jävla spindlar. Neej! Spindlar är najs! -------- Skriker om en gris när jag ser en Geting.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Insekter Samma här.. och lite höjdrädd.. Dock rätt botat eftersom jag högt upp mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Kan ha fel, men är det The watcher? Det är Rockwell, baby-o. Avskyr folkmassor, gamla tanter, småbarn och barn under tolv år, samt höga höjder och insekter. Redigerad 4 augusti, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skydda mig från spindlarna :'( Det hemskaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Svamp... Jag har en otrolig fobi för svamp... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 1 Jag klarar inte av oglaserade föremål typ keramik och under sidan på porslinsföremål. Berädd att hålla med där. har inte riktigt fobi, men obehagligt att ta i, och när 2 keramikföremål skrapas mot varandra... iihhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Berädd att hålla med där. har inte riktigt fobi, men obehagligt att ta i, och när 2 keramikföremål skrapas mot varandra... iihhh Då är det värre att dra en tegelsten mot framtänderna... Redigerad 4 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Då är det värre att dra en tegelsten mot framtänderna... Krita mot en griffeltavla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Krita mot en griffeltavla Det är inte lika illa! Samma med att ta en ordentlig bit alluminium folie och tugga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Då är det värre att dra en tegelsten mot framtänderna... Det är det säkert... men det är inget jag brukar göra dagligen. morsans keramikkoppar därimot måste man bråka med varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Rädd för att någon ska hugga av mig kuken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nja, spindlar gillar jag icke. Höjd är väll sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Getingar, och Back 'O' Beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Sorry. Jag är höjdrädd. Och skraj för lösa hundar som skäller. Samma här :'( Edit: Jo jag HATAR spindlar, isch! Jag blir ibland rädd när det blir turbulence i flygplanet så tror jag att vi kommer att krascha :'( Redigerad 4 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Getingar som kommer för nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts