Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är jag det är mina fobier eller fobier är fel ord jag kallar dem twists istället. 1 Jag klarar inte av oglaserade föremål typ keramik och under sidan på porslinsföremål. 2. En del köksverktyg (de som inte är av rostfritt stål) 3. Päron med brunt skall den ludna sorten jag pallar inte att bita i dem. Har ni några twists? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Insekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag får goose bumps av riktigt onödiga trådar som man inte riktigt vet om de är seriösa eller dåliga skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Och priset till årets komiker går till.. Gillar du inte tråden du tycker jag du ska skita i att skriva i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Och priset till årets komiker går till.. Gillar du inte tråden du tycker jag du ska skita i att skriva i den. Sorry. Jag är höjdrädd. Och skraj för lösa hundar som skäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lugnt men om det är stora jävla hund som är kopplad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sorry. Jag är höjdrädd. Och skraj för lösa hundar som skäller. Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Djupt vatten i havet.. usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Höjdrädd. Rädd för spindlar. Hatar insekter. Klarar inte av att äta kräftor. Väldigt rädd för bakterier (när det inte är festival förstås. åååh jag längtar ) Tycker inte heller om att fastna i trånga rör. Gillar inte heller öppet hav, vilket medför att jag helst inte åker båt. Sen är keramik inget för mig heller. Och jag klarar absolut inte av att hålla i ett spädbarn eftersom jag tror att jag ska tappa det. Sist, men verkligen inte minst, är jag rädd för att köpa presenter. Har aldrig vart speciellt bra på det. Och att ha fasta förhållanden. Herregud, det låter som att jag behöver hjälp. Edit: Ibland är jag mörkrädd också. Edit #2: Och att prata med främmande folk utan sprit, hjälp! Edit #3: Varje gång jag boxar på säcken uppe på vinden känner jag mig iakttagen. Redigerad 4 augusti, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Herregud, det låter som att jag behöver hjälp. Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sorry. Jag är höjdrädd. Och skraj för lösa hundar som skäller. Haha no ofence men varför är utlänskt folk så rädda för hundar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Följande kommentar har censurerats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Mina fobier är alldeles för sjuka, komplicerade och penibla för att jag ska med ord ska kunna förklara dem. Endast jag själv förstår egentligen vad dem innebär, och säkerligen är det bara en psykolog som kan namnge dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Haha no ofence men varför är utlänskt folk så rädda för hundar? Jag är rätt svensk. Farsan var finne... (På bilden ser jag ut som en turk, I know...) Nåväl, hundar är som dumma människor med knivar. De har inte vett att inte hugga ner mig. Om de blir griniga så kan de utan att tveka käka upp mig. Och jag vill inte behövasparka mot de stackars djuren. Att skada djur är ett sjukligt beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Nåväl, hundar är som dumma människor med knivar. De har inte vett att inte hugga ner mig. Om de blir griniga så kan de utan att tveka käka upp mig. Och jag vill inte behövasparka mot de stackars djuren. Att skada djur är ett sjukligt beteende. W0rd !! jag går aldrig fram till en lös hund .. inte om den e stor iaf typ en liten skit hund e väl ingen fara men en feting hund på 50 kg vill man inte bråka med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Mina fobier är alldeles för sjuka, komplicerade och penibla för att jag ska med ord ska kunna förklara dem. Endast jag själv förstår egentligen vad dem innebär, och säkerligen är det bara en psykolog som kan namnge dem. Typ som mig .. muhahaha.. lite faktiskt, hade mardrömmar när jag var minder om nånting helt obegripligt som ni aldrig skulle fatta (kanske) som förföljer mig idag som fobier fast jag vet att det aldrig kommer hända.. eller..? inkl. spindlar.. riktigt creeeeepyyyy. Redigerad 4 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Lite allt möjligt... kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Är lite rädd för att åka hiss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Min blygsamhet är en fobi. Phett jobbigt att prata för stora folksamlingar eller folk jag inte känner. Speciellt av andra könet(tacka vet jag alkohol) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spindlar. Ormar har jag haft och andra reptiler gillar jag. Men när jag ser en spindel blir jag som en skrikig liten flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts