Jump to content

Hur håller...

Hades
 Share

Recommended Posts

Okeej... man är fikus om man säger att det är emot reglerna ,och ja jag är väl fikus för att jag inte uppskattar en massa brudar som viker ut sig och har sex i webcam.. jag anser att det inte är najs med sånt. men visst porr, det är för STORA starka män som du pKz eller hur! och vi fikusar (som jag t.ex.) får väll hålla oss till att hitta våra tjejer IRL istället för på internet

Du visste nog inte att han har flickvän? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du visste nog inte att han har flickvän?  -_-

Spelar roll om han har en flickvän! det är tidigt på morgonen, jag har inte fått en blund sömn inatt, jag är arg och trött, han postar förbjudet material, jag påpekar det och han kallar mig fikus för att jag var nyfiken och ville kolla länkarna men jag uppskattade dem inte.

edit: jo jag visste att han har flickvän, det är det som gör det ännu fulare

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar roll om han har en flickvän! det är tidigt på morgonen, jag har inte fått en blund sömn inatt, jag är arg och trött, han postar förbjudet material, jag påpekar det och han kallar mig fikus för att jag var nyfiken och ville kolla länkarna men jag uppskattade dem inte.

edit: jo jag visste att han har flickvän, det är det som gör det ännu fulare

Well, jag hade inte en tjej för 2 månader sen. Sen, den andra tjejen hade jag när gick i 6an. Så ja, jag kan rätt mycket om porr. :lol:

Men, fan. Skulle väl vara värre om jag la ut bilder på gayporr osv..?

Men, förlåt. Ge mig en varning för jag hjälpte han. Tar tillbaks fikus då. Nöjd? :rolleyes:

*Muttrar i ett hörn*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor