P1rsson Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Okeej... man är fikus om man säger att det är emot reglerna ,och ja jag är väl fikus för att jag inte uppskattar en massa brudar som viker ut sig och har sex i webcam.. jag anser att det inte är najs med sånt. men visst porr, det är för STORA starka män som du pKz eller hur! och vi fikusar (som jag t.ex.) får väll hålla oss till att hitta våra tjejer IRL istället för på internet Du visste nog inte att han har flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad är StumbleUpon? Ingen aaaaning, faktiskt. Försök med, eeh, G-gogel. Jag har hört att det ska vara bra. Det är nån sorts "sökdator" eller vad det nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Håll ut! Du kommer snart in i andra andningen, och då är det svårt att somna. Man blir lika pigg som man är kl. 12 på dagen. Om man är vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Du visste nog inte att han har flickvän? Spelar roll om han har en flickvän! det är tidigt på morgonen, jag har inte fått en blund sömn inatt, jag är arg och trött, han postar förbjudet material, jag påpekar det och han kallar mig fikus för att jag var nyfiken och ville kolla länkarna men jag uppskattade dem inte. edit: jo jag visste att han har flickvän, det är det som gör det ännu fulare Redigerad 4 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag gick och la mig klockan 0647 det var en viss demon kallad Stohrebrohsans vrede som övertalade mig på mindretrevligt maneer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Sömn är för ööhm.. eeehh.. För trötta människor. Vaknade runt 02 idag. Pigg som vanligt. tror jag måste vänta tillbaka min dagsrytm lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Spelar roll om han har en flickvän! det är tidigt på morgonen, jag har inte fått en blund sömn inatt, jag är arg och trött, han postar förbjudet material, jag påpekar det och han kallar mig fikus för att jag var nyfiken och ville kolla länkarna men jag uppskattade dem inte. edit: jo jag visste att han har flickvän, det är det som gör det ännu fulare Well, jag hade inte en tjej för 2 månader sen. Sen, den andra tjejen hade jag när gick i 6an. Så ja, jag kan rätt mycket om porr. Men, fan. Skulle väl vara värre om jag la ut bilder på gayporr osv..? Men, förlåt. Ge mig en varning för jag hjälpte han. Tar tillbaks fikus då. Nöjd? *Muttrar i ett hörn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 *Muttrar i ett hörn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Runka, kolla runt lite på internet. Gå ut och gå, osv. Haha du läste mina tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts