Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om jag är missnöjd med något, tex om min det är något fel på min frysir. Då kan jag slå mig själv i pannan, dunka huvudet mot en vägg eller någon spegel. Sen är det väl det vanliga, att man inte får som man vill osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Verkar som endel inte riktigt vet vad feminism är för något och vad det står för. http://susning.nu/Feminism BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag menar kvinnor som hatar män... Ok med då har du bara missuppfattat begreppet. Läs detta. Edit: Men CP-bot! Redigerad 5 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 När min lille bror lyssnar på darin jag orkar bara inte höra money for nothin hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Brist på respekt kan göra mig riktigt förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 När min lille bror lyssnar på darin jag orkar bara inte höra money for nothin hela tiden Du måste ha det jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag menar kvinnor som hatar män... Typ gudrun schyman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts