Miike Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) MTV när dom byter till reklam dom höjer ljudet typ 10gngr mera W00RD!!! Man sitter och kollar på Drawn Together, sen plötsligt.. "NU FINNS CRAZY FROG AXEL F!!! FÖR ENDAST 30 KRONOR I MÅNADEN!!!""PCH!BOOM!!PCH !!DRADRADRIDRAMDRAMDRAMDREYYYYYYYYYY!!!!!!" Redigerad 4 augusti, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tre Saker som gör Mig riktigt arg. *Pedofiler. *Djurplågare. *Makthavare som missbrukar sin makt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) När jag klanta mig på spel så kan jag skrika ganska högt.. ehh. Nazister, Rasister, Och andra puckon Edit : När det kliar mitt på ryggen så att man inte når. Redigerad 5 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 [O][T],Aug 4 2005, 21:30] Tre Saker som gör Mig riktigt arg. *Pedofiler. *Djurplågare. *Makthavare som missbrukar sin makt. BOT Intressant grej om maktahavare där. Media klandrar makthavare hela tiden medan dom själva (i stort sett tredje riktets största makthavare) själv gör en massa fel hela tiden, tex hänger ut fel människor i tidningare och skriver en massa fel. Sånt blir förbannad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Detta gör mig arg: rasism nazism homofobi orättvisor Ebeeto ibland... () folk som bara lyssnar på hälften av det man säger och tolkar ens personlighet efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 W00RD!!! Man sitter och kollar på Drawn Together, sen plötsligt.. "NU FINNS CRAZY FROG AXEL F!!! FÖR ENDAST 30 KRONOR I MÅNADEN!!!""PCH!BOOM!!PCH !!DRADRADRIDRAMDRAMDRAMDREYYYYYYYYYY!!!!!!" Usch, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sånna där JÄVLAR som sköt min store bror Var fan får dom alla vapen i från? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 W00RD!!! Man sitter och kollar på Drawn Together, sen plötsligt.. "NU FINNS CRAZY FROG AXEL F!!! FÖR ENDAST 30 KRONOR I MÅNADEN!!!""PCH!BOOM!!PCH !!DRADRADRIDRAMDRAMDRAMDREYYYYYYYYYY!!!!!!" De allra hetaste ringsignalerna till din mobil! SMS:a Bajs1, Bajs2 eller Bajs3 till 725 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Gah. Redigerad 5 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 W00RD!!! Man sitter och kollar på Drawn Together, sen plötsligt.. "NU FINNS CRAZY FROG AXEL F!!! FÖR ENDAST 30 KRONOR I MÅNADEN!!!""PCH!BOOM!!PCH !!DRADRADRIDRAMDRAMDRAMDREYYYYYYYYYY!!!!!!" Precis, då får jag lust att drämma våran tv i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Barn under 11 som sjunger. Offentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Barn under 11 som sjunger. Offentligt. Haha! Du stal mina ord! Förutom det..okändsoldat's lillebrorsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sånna där JÄVLAR som sköt min store bror Var fan får dom alla vapen i från? :'( Klarade han sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Klarade han sig? Antar att det var en fejk! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32619 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) W00RD!!! Man sitter och kollar på Drawn Together, sen plötsligt.. "NU FINNS CRAZY FROG AXEL F!!! FÖR ENDAST 30 KRONOR I MÅNADEN!!!""PCH!BOOM!!PCH !!DRADRADRIDRAMDRAMDRAMDREYYYYYYYYYY!!!!!!" Eller såna leksaksreklamer med snubbar som snackar snabbare än en kulspruta! KOLLA DENNA NYA SKJUTIHELSKOTTA PISTOLEN!! DEN SKJUTER I ÖVER TIO METER OCH ÄR SUPERCOOL, WOW!! KÖP DEN NU FÖR BARA 99 KR OCH SPARA 200 KR, NEJ VÄNTA NU KAN NI KÖPA DEN FÖR 59 KR MED LILA FÄRG!! KÖP DEN NU PÅ BR LEKSAKER ELLER TOYS R US!! Redigerad 5 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 w0rd alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag blir arg på: Nazister Rasister Femenister (stavning?) Fördomar Min bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag blir arg när pojkar som okändsoldat går in på forumet och hittar på en rövarhistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag blir arg på: Nazister Rasister Femenister (stavning?) Fördomar Min bror Jag blir arg på konservativa svin som inte tål kvinnlig makt. Eller har du bara missuppfattat begreppet feminism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag blir arg på konservativa svin som inte tål kvinnlig makt. Eller har du bara missuppfattat begreppet feminism. Jag menar kvinnor som hatar män... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts