Jump to content

Vad gör dig arg?

leftbehind
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Orättvisor i världen.

Att människorna i den fattiga världen svällter och dör, medans det kan sitta rika jävlar i resten av världen och gotta sig.

Sen rasism, hur fan kan man dömma ut en hel ras bara sådär?

Fyfan, världen är full av idioter. -_-

Ni andra är bara avundsjuka på Eminem, om ni hade så mycket kosing som han så skulle ni också ställa höga krav.

Nu tror ni säkert att jag försvarar honom för att jag gillar han, men jag gillar honom inte.

Redigerad av Dirtbag
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VADÅ FÖRSTÅR INTE .. asså killen e babylon själv..

sluta stöd babylon o kapitalismen o allt sånt jävla skit,,,

sånt blir jag sur på.. folk som stödjer babylon o kapitalism..

Ja JAG FÖRSTÅR INTE, jag vet inte ens vad babylon betyder, men det jag såg i artikeln var en rik snubbe som ville ha kondomer. Jobbigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja JAG FÖRSTÅR INTE, jag vet inte ens vad babylon betyder, men det jag såg i artikeln var en rik snubbe som ville ha kondomer. Jobbigt?

Haha. ta det inte så hårt :wub: .. babylon e ondska kan man säga, enligt vissa kulturer (ex. rastafari) -- babylon betyder Guds port och eftersom det knappast finns nåt övernaturligt väsen som kan hjälpa människorna så e det nåt som kyrkan bara har hittat på för att kontrollera folket och manipulera dom för att få makt och pengar.

Det e egentligen rätt sjukt.

Babylon e alltså att ha makt och att "ha saker bara för att man ska ha" (lyssna på helt off - babylonsjukan)...

Jajaj. hoppas det har gjort dig lite klokare iaf :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor