Mark Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om..då blir jag lite sne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag inte får som jag vill blir jag butter.. När jag dör/förlorar nått på spel brukar jag drämma näven i lite vad som finns i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 BroDD´s förra Avatar, mellan den han har nu, och den innan den förra. Den gjorde mig grymt förbannad. Seriöst alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Orättvisor i världen. Att människorna i den fattiga världen svällter och dör, medans det kan sitta rika jävlar i resten av världen och gotta sig. Sen rasism, hur fan kan man dömma ut en hel ras bara sådär? Fyfan, världen är full av idioter. Ni andra är bara avundsjuka på Eminem, om ni hade så mycket kosing som han så skulle ni också ställa höga krav. Nu tror ni säkert att jag försvarar honom för att jag gillar han, men jag gillar honom inte. Redigerad 4 augusti, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När jag inte får som jag vill eller om det går riktigt, riktigt dåligt i nått spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 On-topic: Något annat som gör mig arg är ignorans. "Jag bryr mig inte..." är sjukt egentligen. Hatar när en kompis ingnorerar allt jag tycker om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ignorans och att ignorera är två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Moraltanter och "normalitet" Alltså, är det mer normalt att ha jeans eller shorts, åka volvo eller saab? osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ignorans och att ignorera är två olika saker. Vad är ingnorans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 VADÅ FÖRSTÅR INTE .. asså killen e babylon själv.. sluta stöd babylon o kapitalismen o allt sånt jävla skit,,, sånt blir jag sur på.. folk som stödjer babylon o kapitalism.. Ja JAG FÖRSTÅR INTE, jag vet inte ens vad babylon betyder, men det jag såg i artikeln var en rik snubbe som ville ha kondomer. Jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 När folk säger emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Folk som tror att dem vet allt, och tror att dem aldrig kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vad är ingnorans då? http://susning.nu/Ignorans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 http://susning.nu/Ignorans Ok förstår nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Folk som uttrycker sig utan att veta ett skit om saken gör mig arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja JAG FÖRSTÅR INTE, jag vet inte ens vad babylon betyder, men det jag såg i artikeln var en rik snubbe som ville ha kondomer. Jobbigt? Haha. ta det inte så hårt .. babylon e ondska kan man säga, enligt vissa kulturer (ex. rastafari) -- babylon betyder Guds port och eftersom det knappast finns nåt övernaturligt väsen som kan hjälpa människorna så e det nåt som kyrkan bara har hittat på för att kontrollera folket och manipulera dom för att få makt och pengar. Det e egentligen rätt sjukt. Babylon e alltså att ha makt och att "ha saker bara för att man ska ha" (lyssna på helt off - babylonsjukan)... Jajaj. hoppas det har gjort dig lite klokare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det som gör mig mest grinig nu är att jag precis köpt en puch magnum, men förgasaren var trasig och jag måste ha en ny eller bättre begagnad, men ingen 20 eller 24 mm på blocket med klämfäste annars förutom det så gör orättvisa i samhället mig arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kaxiga folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Själv blev jag något förbannad över live aid galan där kändisarna som är mångmiljonärer uppmanar vanligt folk att skänka pengar. Det är helt absurt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) MTV när dom byter till reklam dom höjer ljudet typ 10gngr mera Redigerad 4 augusti, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts