P1rsson Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Får ca var femte minut ett medelande fårn ngt som heter "tjänsten messenger". Ungefär såhär står det (lite olika dock): -------------------------------------- STOP! WINDOWS REQUIRES IMMEDIATE ATTENTION. Windows has found 47 CRITICAL SYSTEM ERROR! To fix the errors please do the following: 1. Download Registry Repair from: w w w . m s - f i x . c o m (NOTE: not sure it's a good idea to go there) 2. Install Registry Repair 3. Run Registry Repair 4. Reboot your computer FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOSS AND CORRUPTION! ---------------------------------- Har användt adaware men inte blir det bättre för det, någon som vet vad jag kan göra för att lösa problemet? Väldigt störande när jag spelar, då spelen alltid minimeras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Logga ut MSN då.. Annars format C:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Tjänsten messenger gör så att andra kan skicka sådana där meddelanden till dig. Skit i det och stäng av tjänsten. Google är din vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men detta har inget med MSN att göra! Det är ju ett virus/spyware som infekterat datorn... Men om jag nu bara kan stänga av tjänsten, hur gör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) . http://www.google.se/search?client=firefox...le-s%C3%B6kning google ffs Redigerad 3 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) . http://www.google.se/search?client=firefox...le-s%C3%B6kning google ffs Sökte på google, dock inte på samma term. OMG Tack så mkt FFS. Rofl.. Redigerad 3 augusti, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Jag har haft samma problem jag installerade bara Zonealarm pro tillfälligt så försvann det Redigerad 3 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Rofl.. Dom där 4 bokstäverna passar verkligen med den smileyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Dom där 4 bokstäverna passar verkligen med den smileyn. Du förstog inte varför jag skrev så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jo, kom på det när du sa det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts