P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Till MystiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Till MystiC Reported plastkniv + korvkiosk? jag är ordblind om jag inte sagt det ett par tusen ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Reported plastkniv + korvkiosk? jag är ordblind om jag inte sagt det ett par tusen ggr? Varför var detta värre än alla andra förolämpningar? Nej jag har inte hört/sett att du är ordblind. Nu vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför var detta värre än alla andra förolämpningar? Nej jag har inte hört/sett att du är ordblind. Nu vet jag det. Varför lägger du dig ì? och vad är det med korvkiosk o plast kniv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varför lägger du dig ì? och vad är det med korvkiosk o plast kniv? Du skrev såhär till mig då jag postade en bild på en gråtande flicka i "Bilder, Penna och paint" Tycker det är gay när folk målar folk som gråter det e så fjortis..... skära sig i handlederna med en korv kiosk plast kniv raporterade jag dig? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Du skrev såhär till mig då jag postade en bild på en gråtande flicka i "Bilder, Penna och paint" raporterade jag dig? nej. Jag tycker fortf likadant fast - ett mellanrum då. finns förmycket sånt i halmstad så ja ge så jävla trött på det man ska va gla inte sitta o halv riva i armana för att få kompisar eller vad geeksen gör... sen om man är på riktigt deprierad är en annan sak men jag snackar om alla fjortisar Redigerad 4 augusti, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Snälla,.. Rita mig.. Om du ritar mig så ritar jag dig ! Tada! Ville inte karaktisera dig på något specielt sätt, bara blodsprängda ögon med svart hår runt (Jag vet att jag suger på att rita i paint, svårt att köra med högerhanden när man är vänsterhänt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Here comes Arman!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/arman.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tycker att Grim o Mystic ska upphöra sitt lilla bråk och återvända till det normala. Ni kan ju adda varann på msn, eller PM:a istället för att diskutera detta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Detta är ju Topp3! http://img142.imageshack.us/img142/1130/topp3godofrock1iu.png Nu o färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nu o färg! L0L! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Tillägnad han som sköt ''Okändsoldat'' http://img142.imageshack.us/img142/4319/cpn8mf.png Redigerad 5 augusti, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ny på ja.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/GRIMMMMMM.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ny på ja.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/GRIMMMMMM.JPG Hahahahahahahahhahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hahahahahahahahhahaha! Du tar väl ähum.. inte illa upp GRIM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ny på ja.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/GRIMMMMMM.JPG Respect, godfather!' EDIT: Han tar nog bara illa upp med ett "Meh, jag brukar inte fantisera om glockar. Jag tänker bara på mina Desert Eagles!" Redigerad 5 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 EDIT: Han tar nog bara illa upp med ett "Meh, jag brukar inte fantisera om glockar. Jag tänker bara på mina Desert Eagles!" Haha, precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Crice. Yes, där har ni mig... jag skulle nog förvisso istället gestaltas som den ofrivillige rökaren, men i stora drag är det ju prima. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Till MystiC Tack P-C lite "stöd" iaf, eftersom att om man hoppar på Grim så får man halva gtasajten på sej. Hybernate FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men snacka över msn eller pm snälla, så vi kan få behålla topicen? Sikorka is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts