Arman Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Detta börjar bli jäkligt tjatigt... Är det inte på tiden vi byter tillbaka - tycker den är så himla löjlig och meningslös ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Detta börjar bli jäkligt tjatigt... Är det inte på tiden vi byter tillbaka - tycker den är så himla löjlig och meningslös ändå... Nu frågar alla varför w0rd blir Håller med till 100%!.. Men byter vi tillbaka så w0rd blir w0rd så kommer folk fråga vad w0rd står för.. Så det är döfött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tycker fördelarna med att byta tillbaka överväger nackdelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Snälla byt tillbaka, inte för att jag använder det ordet iof, men det ser faktiskt löjligt ut. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nästan ingen skriver word längre, det används mera i andra saker, t.ex. Microsoft Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hur får ni det att fungera? [SIZE=3]w[/SIZE][SIZE=3]o[/SIZE][SIZE=3]r[/SIZE][SIZE=3]d[/SIZE] Inte för att jag tror att någon orkar med att skriva så hela tiden, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 [SIZE=3]w[/SIZE][SIZE=3]o[/SIZE][SIZE=3]r[/SIZE][SIZE=3]d[/SIZE] Inte för att jag tror att någon orkar med att skriva så hela tiden, men.. Eller bara [SIZE=3]w[/SIZE]ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Eller bara [SIZE=3]w[/SIZE]ord Eller bara: [COLOR=black]w[/COLOR]ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Eller bara [SIZE=3]w[/SIZE]ord Word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hatar detta filter, då man inte kan skriva Microsoft Word och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Eller bara: [COLOR=black]w[/COLOR]ord Fast color syns när man quotar, eftersom qoute- texten är blå, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Men skitsamma... bara skriv wörd! Redigerad 25 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fast color syns när man quotar, eftersom qoute- texten är blå, tihi. And the world coming to its end Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag tycker w0rd ser bättre ut än Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nu frågar alla varför w0rd blir Håller med till 100%!.. Men byter vi tillbaka så w0rd blir w0rd så kommer folk fråga vad w0rd står för.. Så det är döfött.. Vad tycker du är bäst? Att man frågar en enkel fråga eller om GTAsajtens forum får 10 medlemmar som frågar samma fråga "Varför blir det så?". Och jag tror nog alla vet vad "w0rd" innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Word. Testar! Edit: Siana hade rätt. Redigerad 26 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad tycker du är bäst? Att man frågar en enkel fråga eller om GTAsajtens forum får 10 medlemmar som frågar samma fråga "Varför blir det så?". Och jag tror nog alla vet vad "w0rd" innebär. Don't get me wrong.. Jag är för att byta tillbaka.. Jag har aldrig velat att filtret skulle träda i kraft. Tycker det är skitlamt. Men är jävligt van vid att skriva w0rd vid det här laget så kommer antagligen skriva w0rd även om filtret försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 And the world coming to its end Yup. Jag brukar gråta mig till sömns varje gång det inträffar. Bort med ordfiltret... ... Eller så knackar jag in pannbenet på dig med ditt eget höftben. Så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kom ihåg när folk fick reda på att ( c ) och ( r ) blir © och ®. Fyra sidor med såna tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Kom ihåg när folk fick reda på att ( c ) och ( r ) blir © och ®. Fyra sidor med såna tecken Vaah? ©® Edit: Hojojoj! Det funkar! Skön sak! Redigerad 26 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts