Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Varför gjorde ni så att när man skriver Håller med till 100%! så kommer det upp "Håller med till 100%" över huvud taget? Vadå är det fult att säga W.O.R.D.(måste skriva såhär annars så blir det håller med till 100%) eller vadå? Redigerad 3 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Denna anekdot går way back, till typ, 2002. Och då var inte ens jag kommen till denna värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Denna anekdot går way back, till typ, 2002. Och då var inte ens jag kommen till denna värld. Nope, nån gång under 2003. Kommer ihåg när det hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ajdå, det var som fan. Då var jag nog ute på resa i det fjärran... Öh, ja, jag var nog helt enkelt inte inloggad på forumet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Håller med till 100%!Edit: Jädra funktion! W.O.R.D skulle det vara! Redigerad 4 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Är det bara jag som tycker "W0rd" låter extremt töntigt? Behåll det som det är nu. Redigerad 4 augusti, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Är det bara jag som tycker "W0rd" låter extremt töntigt? Behåll det som det är nu. Du är inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ni kan ju skriva W0rd med en nolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) word Redigerad 8 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) W ORD Det händer inte mig. Joo det hände mig med, igen. Redigerad 8 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 word omg att du orkar Din haxxor. word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Håller med till 100%! HAHA jag håller med till 100%! LOL Håller med till 100%! W0rd Håller med till 100%! w o r d Redigerad 24 april, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Man borde ta bort word filtret. Bara jobbigt. Jag vet varför det kom till men ändå, bort bort! word word word WORD! ORD! Redigerad 24 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Håller med till 100%! HAHA jag håller med till 100%! LOL Håller med till 100%! W0rd Håller med till 100%! w o r d Ny på sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Ny på sidan eller? Man kan tro det . En fråga till de som var här på den omtalade "gammla goda tiden" vad var anledningen? ...var användandet av vvord så vanligt att det tvunget skulle förbjudas? Redigerad 24 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det är ändå roligast när folk postar låttexter med ordet word är med... Eller när dom skriver Microsoft Word... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Hur får ni det att fungera? Redigerad 24 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Man kan tro det . En fråga till de som var här på den omtalade "gammla goda tiden" vad var anledningen? ...var användandet av vvord så vanligt att det tvunget skulle förbjudas? Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre. Sök på word på http://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre. Sök på word på http://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet. Var det inte så att en del personer inte förstod vad word betydde, och därför infördes filtret? Redigerad 24 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre. Sök på word på http://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet. Delvis rätt.. Jag började skriva w0rd och folk började fråga vad det betydde. sen började halva forumet som visste vad det betydde använda det överallt, medans den andra halvan som inte visste vad det betydde fråga vad det betydde. Så en topic kunde bestå av; "Hon är snygg" "w0rd" "Vad betyder w0rd?" "Det betyder att jag håller med" "Jaha, w0rd från mig med" "ja, w0rd på det" "Varför skriver ni w0rd för?" "Men vi har ju sagt vad det står för! Idiot!" "jaha, såg inte det.. W0rd på det från mig med då" Aja, mycket simpelt men iaf en förklaring.. Så hultan fixade ett w0rd-filter så folk inte skulle kunna skriva det och folk som undrade vad det betydde skulle förstå vad det betydde på ren svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts