hogge_0522 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ja, jag vet.. Jag har skrivit detta tidigare, men få svar gör att jag försöker igen... Befinner mig i San Fierro, men har fått tillgång till Las Venturas. Har klarat uppdragen i SF och det enda jag nu kan göra är att exportera/importera bilar samt köra nåt modellplan hos Z där man ska skjuta så många budbilar som möjligt under en viss tid.. Vete 17 hur jag kommer vidare nu?? Ska jag exportera ALLA bilarna på listan innan jag får nya uppdrag eller?? Tacksam för svar! <----TIDIGARE SVAR MED MIN REPLAY----> TACK för alla svar, men tyvärr, inget verkar stämma: <B>1. Har du gjort uppdragen i öknen för Mike Toreno?</B> >>> Vet inte.. Vilket uppdrag var det? Hittar som sagt inga som helst uppdrag.. <B>2. Har du inte gjort NÅGOT uppdrag i Las Ventura ännu? Isånnafall så ska du åka till ett hus ganska nära den gråa bron i Las Ventura . Det ska vara en ikon på kartan som det står CJ på</B> >>> Det finns inget CJ där (SUCK). Jag kommer inte vidare. Det finns inga markeringar på kartan som kan ge en "hint" om uppdrag.. De enda "uppdrag" jag kan utföra är IMPORT/EXPORT av bilar samt den modellflygplanet som ska skjuta så många budbilar som möjligt.. Vad kan jag ha missat?? Återigen - TACKSAM FÖR ALLA TIPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har du inte gjort NÅGOT uppdrag i Las Ventura ännu? Isånnafall så ska du åka till ett hus ganska nära den gråa bron i Las Ventura . Det ska vara en ikon på kartan som det står CJ på</B> >>> Det finns inget CJ där (SUCK). E inte så säker på att det ska stå CJ på kartan men har inte minne så det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är lugnt.. Jag har kommit vidare nu.. Hade inte klarat alla övningarna på flygskolan... TACK till alla som försökte hjälpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är lugnt.. Jag har kommit vidare nu.. Hade inte klarat alla övningarna på flygskolan... TACK till alla som försökte hjälpa!! Men då måste du ju ha träffat Torrreno?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts