BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Tankade gta2 nyss (FRÅN DERAS HEMSIDA) o ja undrar hur man sparar, pausar (), sätter in fusk och byter radiokanal i bilen... Redigerad 3 augusti, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Du sparar i kyrkan som finns i början av varje bana men det kostar 50 000 varje gång. Jag minns inte exakt vilka tangenter man byter radiokanal med o.s.v men jag vet att det är funktionstangenter. Jag tror det är F1 och F2 för radio och F6 eller F5 för att pausa, pröva dig fram tills du hittar rätt. För att använda fusk måste du först ändra spelarens namn till Gouranga, sedan ändrar du det igen till fusket eller fusken du vill aktivera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Du sparar i kyrkan som finns i början av varje bana men det kostar 50 000 varje gång. Jag minns inte exakt vilka tangenter man byter radiokanal med o.s.v men jag vet att det är funktionstangenter. Jag tror det är F1 och F2 för radio och F6 eller F5 för att pausa, pröva dig fram tills du hittar rätt. För att använda fusk måste du först ändra spelarens namn till Gouranga, sedan ändrar du det igen till fusket eller fusken du vill aktivera. Ah ok.. blev nästan rädd att man inte kunde spara o så... så när ja ska fuska.. först byter ja namn till Gouranga, ska de va exakt så? o trycker enter eller så så namnet blir de.. sen går ja o byter namn, o tar bort couranga o skriver in tex alla vapen koden.. o sen enter, sen tillbaka o byt o skriv in nästa.. eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja, precis så ska du göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ja, precis så ska du göra. . ok tack, tråd kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 *låst* oh noo my force Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 *låst* oh noo my force VARFÖR VARFÖR skriva så? de e väll rätt onödigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts