Jump to content

Dahhh jag blir galen

Chilli_13
 Share

Recommended Posts

Asså lite dagen LoL varning på det här: Imorse startade jag upp min data och när jag startade ljudsystemet så hörde jag till all förvåning en tysk kärring mummla, när jag vrider upp volymen så tonas det bort, och när jag sänker så höjs ljudet...har provat och stänga av o på ljudsystemet och datan funkar inte, nån som kan hjälpa mig att bli av med det här ^_^

Det som är värst är att dom spelar riktigt dålig musik på denna kanal, och det förstör den musiken jag lyssnar på :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså lite dagen LoL varning på det här: Imorse startade jag upp min data och när jag startade ljudsystemet så hörde jag till all förvåning en tysk kärring mummla, när jag vrider upp volymen så tonas det bort, och när jag sänker så höjs ljudet...har provat och stänga av o på ljudsystemet och datan funkar inte, nån som kan hjälpa mig att bli av med det här ^_^

Det som är värst är att dom spelar riktigt dålig musik på denna kanal, och det förstör den musiken jag lyssnar på :'(

Jag skulle testa att skicka amerikanarna på datorn ;P

Nej men seriöst din dator har fanimej fått mer fnatt än min... Testa att stänga av din uppkoppling en gång och se om det är nån form av virus, eller nån slags radio som sänds via nätet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag har inga stora järnföremål i närheten och datan är uppkopplad med sladd fast den är gjord så att den kan köras trådlöst men mitt sånt moden har dött så ;P det la iaf av tidigare idag ;)

pjuhh <_<

äädit, möjligtvis baslådan men den är inte så stor typ 30-40 cm hög 20cm bred, inte så stort -_-

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor