Chilli_13 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Asså lite dagen LoL varning på det här: Imorse startade jag upp min data och när jag startade ljudsystemet så hörde jag till all förvåning en tysk kärring mummla, när jag vrider upp volymen så tonas det bort, och när jag sänker så höjs ljudet...har provat och stänga av o på ljudsystemet och datan funkar inte, nån som kan hjälpa mig att bli av med det här Det som är värst är att dom spelar riktigt dålig musik på denna kanal, och det förstör den musiken jag lyssnar på :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Om du har trådlöst nånstans i ljud-tjosanet kan det bero på det, ibland får jag in radio på förstärkaren när jag spelar. Askul om man maxar ut disten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 What teeeh frack ? Intressant problem, låter nästan som din dator plockar upp radio vågor ^^ annars har jag ingen lössning om inte det är ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Asså lite dagen LoL varning på det här: Imorse startade jag upp min data och när jag startade ljudsystemet så hörde jag till all förvåning en tysk kärring mummla, när jag vrider upp volymen så tonas det bort, och när jag sänker så höjs ljudet...har provat och stänga av o på ljudsystemet och datan funkar inte, nån som kan hjälpa mig att bli av med det här Det som är värst är att dom spelar riktigt dålig musik på denna kanal, och det förstör den musiken jag lyssnar på :'( Jag skulle testa att skicka amerikanarna på datorn Nej men seriöst din dator har fanimej fått mer fnatt än min... Testa att stänga av din uppkoppling en gång och se om det är nån form av virus, eller nån slags radio som sänds via nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Om du har trådlöst nånstans i ljud-tjosanet kan det bero på det, ibland får jag in radio på förstärkaren när jag spelar. Askul om man maxar ut disten. Använder du trådlöst eller vanlig sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har du stora metall-föremål nära högtalarna eller datorn? för då är det risken att det funkar som antenn. Jag fick in nån rysk kanal genom elementet, försvann när jag mublerade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Använder du trådlöst eller vanlig sladd? Ibland trådlöst, ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mitt databord är gjort av metall så det blir små ljud i hörlurarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag har inga stora järnföremål i närheten och datan är uppkopplad med sladd fast den är gjord så att den kan köras trådlöst men mitt sånt moden har dött så det la iaf av tidigare idag pjuhh äädit, möjligtvis baslådan men den är inte så stor typ 30-40 cm hög 20cm bred, inte så stort Redigerad 4 augusti, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts