Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Som en del av er känner till äger jag ett litet GameCube- forum vid namn GCforumet. Nu håller jag på att fixa till det, och behöver därför en ny banner till forumet, då den andra är ful, gammal och uttjänt. Skulle nån vänlig själ kunna göra den? Den ska vara ganska enkel och stilren såsom gtasajtens, vara 730*100 pixlar, och så ska det stå GCForumet på den. Resten är upp till er. Jag behärskar själv PS, men sitter vid fel dator, och sen vet jag att det finns bättre Photoshopare här. Tack på förhand! Redigerad 3 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Som en del av er känner till äger jag ett litet GameCube- forum vid namn GCforumet. Nu håller jag på att fixa till det, och behöver därför en ny banner till forumet, då den andra är ful, gammal och uttjänt. Skulle nån vänlig själ kunna göra den? Den ska vara ganska enkel och stilren såsom gtasajtens, vara 730*100 pixlar, och så ska det stå GCForumet på den. Resten är upp till er. Jag behärskar själv PS, men sitter vid fel dator, och sen vet jag att det finns bättre Photoshopare här. Tack på förhand! Det skulle nog jag kunna syselsätta mig med senare inatt, ska dock spela en aning nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Här här här. EDIT: Matchar temat. Redigerad 4 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Så det lilla trevliga forumet skall rustas upp. Trevligt. Efter att Rev släpps så kan du ju inkludera det i forumet, möjligtvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Mjo. Det är därför jag lite i efterhand ångrar mig att jag inte kallade det för "NintendoForumet", men jag kanske skapar ett helt nytt... Jag får se. Tusen tack Panimala, det är helt perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det skulle nog jag kunna syselsätta mig med senare inatt, ska dock spela en aning nu Kommer det ngn? Även om jag gillar Panimalas, kan det alltid bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tycker att panimalas banner är över snygg. Man tager vad man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 *emo goes member* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 *emo goes member* Yeah gör du det Det är lite dött, tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Yeah gör du det Det är lite dött, tyvär Det kommer.. så fort folk får reda på det så kommer dem. därför gör man reklam under sin SIG här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det kommer.. så fort folk får reda på det så kommer dem. därför gör man reklam under sin SIG här ! Haha thx Får göra det jag också då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts