Tackleberry Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=202216 På den addressen hittar ni en mycket användbar och bra lista. Det är en lista med alla kläders respektive .txd namn, alltså mycket användbar för de som håller på med skinmodding. Vet inte om det är så mycket mer att säga, bara ett jättestort tack till "LuigiBrotha" som skrivit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nice, inte för att jag moddar skins men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Pinna (så att man slipper massor av vad heter den tröjan trådar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ja! jag kanske ska göra en eller två och jag kanske tillochmed laddar upp dom Bta: det står ju tatueringar och frisyrer också Redigerad 5 augusti, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts