darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har en uppgift jag ska göra i programmering före slutet av sommaren (det är c++ jag programmerar i). Felet är att jag inte kan få kompilatorn att fungera. Har nån en fungerande c++-kompilator på sin dator? I så fall vill jag få filen kompilerad... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Web-based C++ Compile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Varför inte ta upp sådana här saker i ett riktigt programerings forum som pellesoft.se eller nått? Du får nog mer hjälp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Prövay någon annan kompilator? Dev-C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts