color Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag håller pricis på att tanka ner fulla vertionen av vice city på pc . om 20 minuter är det nere!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 hmm, hur stort är det? och är du säker på att det är för PC? kan kanske vara demo... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag håller pricis på att tanka ner fulla vertionen av vice city på pc . om 20 minuter är det nere!!!!!!!! Var finns den då?(orkar inte leta) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 hmm, hur stort är det? och är du säker på att det är för PC? kan kanske vara demo... Han sa: Vertionen av GTA VC PC. Inte spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Han sa: Vertionen av GTA VC PC. Inte spelet. jo, men hur kan han vara säker var ifrån föresten color? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 jo, men hur kan han vara säker var ifrån föresten color? Säker på vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 han har väl blivit lurad, det har ju inte kommit till pc än... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Säker på vad? det går att byta namn på filer... han kanske inte ens laddar ner nåt som har med gta vc och göra. det är därför jag vill veta varifrån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 han har väl blivit lurad, det har ju inte kommit till pc än... Nä inte spelet men: Vertionen, Vertionen, Vertionen, Vertionen, ok! Suicune: Ja den verkar väldigt stor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag har laddat ner filer som jag trott skall vara någon film jag vill se men sedan visat sig vara en helt annan film, oftast av karaktär med nakenhet i. Dessutom så brukar vissa "heta" filer bli ett bra ämne för virus... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cmyrman Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 på http://www.kazaa.com/us/index.php fins de masor att ladner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 man får vara försiktig med kazaa. det man laddar ner kommer i från andras datorer. det finns såna som byter namn på filer och det kan vara virus. min dator är helt sabbad och kommer aldrig att bli bra! *snyfft* nu kan man tydligen ha ett aktivt virus program öppet hela tiden (som jobbar just för kazaa). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag håller pricis på att tanka ner fulla vertionen av vice city på pc . om 20 minuter är det nere!!!!!!!! 80% på att det är virus <_> Jag kan garantera dig att det inte läckt ut än för det är nämligen långt ifrån klart... Om du menar någon emulator så kan jag hälsa dig att det i dagsläget inte finns en enda fungerande så det är förmodligen också bara virus... Jag stänger denna tråd nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts