Jump to content

Need For Speed: Most Wanted

Fisken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 500
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Verkar inte komma idag:

EA Forums administrator:

Hey all,

Couple things.

1) This will be my only post here. I appreciate what the thread creator was trying to do, but I need to stay in one thread topic unless I specifically create another. Nothing personal, it's just helpful in finding my topics when I search by my name sometimes. =)

2) Demo is not coming on 11/8. Sorry to disappoint. But 11/9-11/14 are all possibilities.

Peace!

Jahaja, trist. Det kommer väl om några dagar då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirat demot i två dagar nu om måste såga det ganska rejält. För bilkörningen känns precis som i undergroundspelen med en liten skillnad. Bilarna känns ännu klumpigare nu än förut. Dessutom är bilarna fortfarande "odödliga", jag tål det inte, ta en kurva i 200, ta lite stöd av väggen, och sen vara ute i kurvan i ca 150 är inte min grej.

Klarar inte med sånna renodlade akardspel som är så mkt arkard så att det gått till överdrift. Saknar gamla nfs porsche 2000, fan vilket underbart spel det var gämfört mot nutidens crap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirat demot i två dagar nu om måste såga det ganska rejält. För bilkörningen känns precis som i undergroundspelen med en liten skillnad. Bilarna känns ännu klumpigare nu än förut. Dessutom är bilarna fortfarande "odödliga", jag tål det inte, ta en kurva i 200, ta lite stöd av väggen, och sen vara ute i kurvan i ca 150 är inte min grej.

Klarar inte med sånna renodlade akardspel som är så mkt arkard så att det gått till överdrift. Saknar gamla nfs porsche 2000, fan vilket underbart spel det var gämfört mot nutidens crap.

Sant, stör mig lite på det jag med(tycker det är ganska bra men ändå) att man kan köra och göra en megasladd och och sedan flyga in i väggen för att sedan tjonga iväg i hög hastighet. I want köra in i väggen gnistor och bildelar tjoff iväg och att man ska komma ner i hastighet bra mycket mer. Något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis lirat demot, och håller med dig. det är lite synn att det inte är skademodell med i spelet, eller att det inte är med i nått av NFSU spelen. och NFS Porsche 2000 kommer alltid att vara det bästa bilspelet, tycker fortfarande att det är kul <_< Men NFSMW kommer nog att bli kul ändå, blev väldigt sugen när jag spelade, att få skaffa en egen porsche, o modda den oså:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men eftersom dem har ett kontrakt med återförsäljarna som säger att "bilarna får inte gå att demolera om ni ska få använda vårat bilmärke i spelet" så blir det ganska svårt. Dessutom skulle inte spelet vara lika populärt om bilarna inte hade sina riktiga namn. Och sen kan det ju bli repor i lacken eller spräckta glasrutor numera (lite tröst är det iaf).

Och det skulle bara vara tråkigt om race't var kört p.g.a. en krash. Tappade flera ggr tålamodet när jag spelade ettan för det var så jobbigt att köra om, köra om, köra om...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men eftersom dem har ett kontrakt med återförsäljarna som säger att "bilarna får inte gå att demolera om ni ska få använda vårat bilmärke i spelet" så blir det ganska svårt. Dessutom skulle inte spelet vara lika populärt om bilarna inte hade sina riktiga namn. Och sen kan det ju bli repor i lacken eller spräckta glasrutor numera (lite tröst är det iaf).

Och det skulle bara vara tråkigt om race't var kört p.g.a. en krash. Tappade flera ggr tålamodet när jag spelade ettan för det var så jobbigt att köra om, köra om, köra om...

Jo så är det säkert, men vad biltillverkarna tycker bryr inte jag mig med :rolleyes: Jag tycker att det blidrar till ett ganska dåligt spel.

hade varit grymmt kul om det var svårt att fortsätta efter en krash, det är så det ska vara

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo så är det säkert, men vad biltillverkarna tycker bryr inte jag mig med ^_^ Jag tycker att det blidrar till ett ganska dåligt spel.

hade varit grymmt kul om det var svårt att fortsätta efter en krash, det är så det ska vara

... så jag tycker att du fortsätter med Lfs och visar dig lite mer på Zatzy drift servern :rolleyes:

Visserligen tycker jag Nfsmw var rätt kul.. Rättare sagt, väldigt kul. Roligare än Underground 1&2... Men spelar hellre en simulator än detta ändå...

Redigerad av Bosse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... så jag tycker att du fortsätter med Lfs och visar dig lite mer på Zatzy drift servern :rolleyes:

Visserligen tycker jag Nfsmw var rätt kul.. Rättare sagt, väldigt kul. Roligare än Underground 1&2... Men spelar hellre en simulator än detta ändå...

Mjo jag borde göra det. Hinner inte med nu för tiden bara :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, det e ju Skitkul för er som kan ladda hem demot och kan testa det!!!

men jag längtar till realesen!! men det SUGER att det släpps så sent i Europa!!

24/11 = Dålig realese (min Åsikt)

men men, finns inget att göra..

vad ska ni köpa detta till??? PS2,Xbox,Pc ect.???

Pc, Svarting ediiton

Länk till kommentar
Dela på andra sidor