Tiger Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Demot kommer snart! Något exakt datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Något exakt datum? 16 November står det här på EA... Om jag förstår rätt så släpps spelet då. "The chase is on nov. 16th" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 16 November står det här på EA... Om jag förstår rätt så släpps spelet då. "The chase is on nov. 16th" Men demot släpps väl inte den 16:e, det är väl då spelet släpps i USA? Och attans Webhallen som inte säljer "Black Edition" till PC. Eftersom på NeedForSpeed.com står det: "Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD." -Och Webhallen säljer det bara till PS2. Jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Demot är väl redan släppt? Jag har inte kollat men kolla själva, klicka och scrolla lite Redigerad 26 oktober, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Demot är väl redan släppt? Jag har inte kollat men kolla själva, klicka och scrolla lite Kollade lite på länken till FZ som du skickade. Citerar Tomas Andersson i en nyhet som han skrev den 26/10 (idag): "En titt i EA:s forum ger vid handen att en demoversion av Need for Speed: Most Wanted är att vänta inom kort. Något datum ges inte, man vågar sig inte på en närmare tidsangivelse än "första halvan av november"." Så nej, det är inte släppt till PC, bara till XBOX ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Men demot släpps väl inte den 16:e, det är väl då spelet släpps i USA? Och attans Webhallen som inte säljer "Black Edition" till PC. Eftersom på NeedForSpeed.com står det: "Need for Speed Most Wanted Black Edition will be available for the PlayStation®2, Xbox™ and PC-CD." -Och Webhallen säljer det bara till PS2. Jobbigt. Nej jag vet inte. Får väl hoppas på demo innan dess då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Kollade lite på länken till FZ som du skickade. Citerar Tomas Andersson i en nyhet som han skrev den 26/10 (idag): "En titt i EA:s forum ger vid handen att en demoversion av Need for Speed: Most Wanted är att vänta inom kort. Något datum ges inte, man vågar sig inte på en närmare tidsangivelse än "första halvan av november"." Så nej, det är inte släppt till PC, bara till XBOX ännu. ...aaaww :'( NFS MW verkar ju skitbra, med Underground och Hot Pursuit blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Assåå..jag tittade på en realese list på en sida..där står det att det släpps 15november MEN, det står 2 st NFS: MW det vanliga, och sen "black Edition" och jag undrar, vad är skillnaden ??? e ett bättre än det andra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Assåå..jag tittade på en realese list på en sida..där står det att det släpps 15november MEN, det står 2 st NFS: MW det vanliga, och sen "black Edition" och jag undrar, vad är skillnaden ??? e ett bättre än det andra?! Som jag har förstått det så finns det fler bilar i Black Edition. Redigerad 28 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Som jag har förstått det så finns det fler bilar i Black Edition. Släpps Black Editon samtidigt som det vanliga eller kommer det ut senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Släpps Black Editon samtidigt som det vanliga eller kommer det ut senare? Det släpps samtidigt som det vanliga. Lite mera om det, taget från NeedForSpeed.com: " The collector’s edition titled, Need for Speed Most Wanted Black Edition, will feature exclusive cars, races and specially-tuned rides, as well as a bonus DVD with behind the scenes footage of model/actress, Josie Maran, concept art, exclusive videos and much more." Redigerad 28 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 MEN, det står 2 st NFS: MW det vanliga, och sen "black Edition" och jag undrar, vad är skillnaden ??? e ett bättre än det andra?! Man får en bonusdvd och några fler bilar, bland annat '67 Camaro SS, BMW M3 GTR, SL65 AMG, Porsche 911GT2 och Corvette C6.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Spelet släpps den 24:e november för er som inte uppmärksammat det tidigare i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Man får en bonusdvd och några fler bilar, bland annat '67 Camaro SS, BMW M3 GTR, SL65 AMG, Porsche 911GT2 och Corvette C6.R Om man bara förbokar till ps2 får man vanliga då eller är alla konsol versioner Black Edition ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nu är det snart tiden inne för release =) Har innte hunnit titta så mycket på hemsidan men vet nån om det släpps till PC samtidigt som det släpps till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nu är det snart tiden inne för release =) Har innte hunnit titta så mycket på hemsidan men vet nån om det släpps till PC samtidigt som det släpps till PS2? Hoppas det iallafall, annars blir jag surz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja lägtar som fan på det spelet.... snart släpps demot jue... och sen den 24 november så släpps det i sverige......ska bli skitskojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ska bara säga att imorgon är det en vecka kvar tills detta spel släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Ska bara säga att imorgon är det en vecka kvar tills detta spel släpps Va? I USA då eller? För i Sverige släpps det den 24, vilket är mer än två veckor till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag syftade på USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts