Fisken Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag tänker skita i plugget den 24:e så att jag kan tjacka NFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag tänker skita i plugget den 24:e så att jag kan tjacka NFS Intresse-smurfarna hoppar ännu en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som har bett om din åsikt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det var ingen åsikt.. Det var ett påstående. La? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Kanske d.. men ett onödigt påstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Någon som har bett om din åsikt eller? Det här är ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Kanske d.. men ett onödigt påstående. ...Vad var då inte ditt? Och är det någon som hört någon om någon Ferrari i spelet? Hade ju varit riktigt tråkigt om de inte la med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Och är det någon som hört någon om någon Ferrari i spelet? Hade ju varit riktigt tråkigt om de inte la med någon. Mjo.. det hade ju inte suttit fel med en Enzo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det borde ju vara me någon Ferrari eftersom att det e sportbilar som Lamborghini och Porsche med. Själv hopaps jag på en 360 Spider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det borde ju vara me någon Ferrari eftersom att det e sportbilar som Lamborghini och Porsche med. Själv hopaps jag på en 360 Spider Nee .. Enzo ska det va och vet nån om lamborghini mucrielago finns med ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nee .. Enzo ska det va och vet nån om lamborghini mucrielago finns med ? :"> Jo, Murciélagon ska nog vara med, iallafall om man kan lita på den här listan från GameFAQs: Aston Martin DB9 Audi A4 3.2 FSI quattro Audi TT 3.2 quattro Audi A3 3.2 quattro BMW M3 GTR Mercedes-Benz SL 500 Mercedes-Benz SL65 AMG Mercedes-Benz CLK 500 Mercedes-Benz SLR McLaren Dodge Viper SRT10 Fiat Punto Ford GT Ford Mustang GT Corvette C6 Corvette C6.R Cadillac CTS Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Cobalt SS Lamborghini Murciélago Lamborghini Gallardo Lotus Elise Mazda RX-8 Mazda RX-7 Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII Mitsubishi Eclipse Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo S Porsche 911 GT2 Porsche 911 Carrera S Porsche Cayman S Renault Clio V6 Subaru Impreza WRX STi Lexus IS300 Toyota Supra VW Golf GTI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Aston Martin DB9 Audi A4 3.2 FSI quattro Audi TT 3.2 quattro Audi A3 3.2 quattro BMW M3 GTR Mercedes-Benz SL 500 Mercedes-Benz SL65 AMG Mercedes-Benz CLK 500 Mercedes-Benz SLR McLaren Dodge Viper SRT10 Fiat Punto Ford GT Ford Mustang GT Corvette C6 Corvette C6.R Cadillac CTS Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Cobalt SS Lamborghini Murciélago Lamborghini Gallardo Lotus Elise Mazda RX-8 Mazda RX-7 Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII Mitsubishi Eclipse Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo S Porsche 911 GT2 Porsche 911 Carrera S Porsche Cayman S Renault Clio V6 Subaru Impreza WRX STi Lexus IS300 Toyota Supra VW Golf GTI :'( Men vafan, om nu denna listan är sann, så finns ingen ferrari hoppas den e sann, men att dom inte har alla bilar än.. det skulle finnas ca. 70st bilar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ja det är ju lite klent med bilar.. och några ferarris skulle inte sitta fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 F*n va många schyssta (eller hur det stavas) bilar. Finns det ingen Skyline med eller är jag blind :'( ??? Ingen Ferrari F50 Hoppas det inte är hela listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 F*n va många schyssta (eller hur det stavas) bilar. Finns det ingen Skyline med eller är jag blind :'( ??? Ingen Ferrari F50 Hoppas det inte är hela listan Näe, får hoppas att det ännu kommer en massa fler bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 hoppas den e sann, men att dom inte har alla bilar än.. det skulle finnas ca. 70st bilar tycker jag Det kommer finnas drygt 100 bilar med. Men i PS2-versionen så kommer ju även Black Edition där några extra-bilar kommer finnas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vad är det för slags spel? Är det en blandning av Underground och Hot Pursuit 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vad är det för slags spel? Är det en blandning av Underground och Hot Pursuit 2 ? Det blir en utökad version av Need for Speed: Underground 2:s statussytem. I Most Wanted handlar det om att bli den mest efterlyste bilgalningen någonsin. Genom att lura polisen, ställa upp i tävlingar och göra olika uppdrag klättrar man på polisens svartlista, där just "Most Wanted" är högsta placeringen och det ultimata målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Demot kommer snart! Hoppas det blir bättre än NFSU2, blev väldigt besviken på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag har redan demot men till xbox det är tre race man kan köra men ingen free ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts