thotim Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Börjat lira detta grymma spel nu! Ligger på Blacklist 6. Börjar bli segt som fan att vinna alla race inför en Blacklist member Kör en Merca som jag vann från nån Blacklist member Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tänkte skaffa mig Most Wanted nu. Det blev aldrig av när det kom, men nu är jag riktigt sugen. Två frågor bara: Är det sant att det inte innehåller någon drifting? och Vad är det för bonusgrejer i Most Wanted Black Edition jämfört med vanliga Most Wanted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tänkte skaffa mig Most Wanted nu. Det blev aldrig av när det kom, men nu är jag riktigt sugen. Två frågor bara: Är det sant att det inte innehåller någon drifting? och Vad är det för bonusgrejer i Most Wanted Black Edition jämfört med vanliga Most Wanted? Exclusive Cars l- lRace in the classic '67 Camaro iSSj and ithe BMW M3 GTR street machine right out of the box. Specially-Tuned Rides - Rule the streets inl a modified SL65i AMG, Porsche 911GT2,i Corvette C6.R, and more. j Exclusive Races - Redline inj three epic races and ani exclusive lBlack Edition lChallenge. Bonus DVD -j Go behind the scenes with Josie Maran, jget exclusive videos and iconcept art, and imuch lmore. Men Black Edition tillverkas inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men Black Edition tillverkas inte längre... Går ju och fixa på andra sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men Black Edition tillverkas inte längre... Ehm..öhm.. Låter trevligt dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Behöver hjälp!. Jag undrar om det går att använda wheel joystick till NFS MW? Detta är Wheel Joystick tillex: (För er som inte vet) http://images.ciao.com/iit/images/products/normal/162/product-353162.jpg Redigerad 13 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Behöver hjälp!. Jag undrar om det går att använda wheel joystick till NFS MW? Detta är Wheel Joystick tillex: (För er som inte vet) http://images.ciao.com/iit/images/products/normal/162/product-353162.jpg Ser ingen anledning till varför det inte skulle funka. På PC då vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Blev sugen att lira detta igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Blev sugen att lira detta igen... Ok, då vet vi det. Och nu vet ni att jag vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ok, då vet vi det. Och nu vet ni att jag vet det. Vad bra, sprid nu ryktet vidare... Är det bara jag som gillar Pursuit i MW mer än i Carbon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vad bra, sprid nu ryktet vidare... Är det bara jag som gillar Pursuit i MW mer än i Carbon? Nej det är du inte. det är så mycke skönare i mw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ja, jag är en damn fuskare. Behöver en normal penga trainer. Eftersom jag just nu kör min toppade esclipse så har jag slut på pengar. Måste ha en till bil eftersom jag är i wanted lvl 3 på min eclipse. Någon som kan hitta ngt? Har letat men finner bara till black edition. ^^ Jazz,jag antar att du kanske inte kommer kolla detta men jag har hittat den där editorn Mirre hade. den finns här! . Skrev ju det här som ett pm typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Blev sugen att lira detta igen... ...och det är ju den ultimata anledningen till att dra upp en tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 ...och det är ju den ultimata anledningen till att dra upp en tråd! Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vart lägger man in savegamesen för att man ska kunna spela på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Vart lägger man in savegamesen för att man ska kunna spela på den? I din mapp där alla din profiler ligger osäker på Mw men det skulle kunna vara C/program/Eagames/Mostwanted/Profiles/saves Redigerad 24 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Okej tack Hittar ingenstans där profilerna är :'( Redigerad 24 januari, 2007 av toralf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Okej tack Hittar ingenstans där profilerna är :'( Har för mig att det ligger en Most Wanted-mapp i Mina dokument Redigerad 24 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har för mig att det ligger en Most Wanted-mapp i Mina dokument Aa, de gjorde den Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Okej tack Hittar ingenstans där profilerna är :'( Då är det som kebab säger att den ligger i mina dokument, det brukar några av Ea spel hamna (sparfilerna iallfall) tex Battlefield Har för mig att det ligger en Most Wanted-mapp i Mina dokument Bra att du svara åt mig kebab xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts