Jump to content

Need For Speed: Most Wanted

Fisken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 500
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte skaffa mig Most Wanted nu. Det blev aldrig av när det kom, men nu är jag riktigt sugen. Två frågor bara:

Är det sant att det inte innehåller någon drifting?

och

Vad är det för bonusgrejer i Most Wanted Black Edition jämfört med vanliga Most Wanted?

Exclusive Cars l- lRace in the classic '67 Camaro iSSj and ithe BMW M3 GTR street machine right out of the box.

Specially-Tuned Rides - Rule the streets inl a modified SL65i AMG, Porsche 911GT2,i Corvette C6.R, and more. j

Exclusive Races - Redline inj three epic races and ani exclusive lBlack Edition lChallenge.

Bonus DVD -j Go behind the scenes with Josie Maran, jget exclusive videos and iconcept art, and imuch lmore.

Men Black Edition tillverkas inte längre... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
Ja, jag är en damn fuskare. Behöver en normal penga trainer. Eftersom jag just nu kör min toppade esclipse så har jag slut på pengar. Måste ha en till bil eftersom jag är i wanted lvl 3 på min eclipse. Någon som kan hitta ngt? Har letat men finner bara till black edition. ^^

Jazz,jag antar att du kanske inte kommer kolla detta men jag har hittat den där editorn Mirre hade.

den finns här! .

Skrev ju det här som ett pm typ :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...