Tux Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Spel brukar vanligtvis inte ha hud Människor har, och katter. Amen ... lönt att sabba... jag tror du fattar vad jag menar .. or not Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Klarade det förra året, BMW:n var väl bra, men knappast nåt speciellt, Porschar är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 24 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag tycker Corvetten e skönast, synd bara att den spinner iväg så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Spel brukar vanligtvis inte ha hud Människor har, och katter. Och dina skor..? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Det finns en sk save editor där kan du typ skriva in hur mkt pengar du ska ha o bounty. Hittar inte länken men ska se sen om jag kan hitta den. Men då kan du även ändra namn tex om ditt spar heter "Hej" så kan du ändra det till typ "hejdå". Ps. Jag ska möta Bull nr 2.. Bilden e min nyaste bil..har låst upp alla..o alla prestanda o utseende:D Oooo herejävlar....bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Bäää-bäää-bäää-be-di-bumpa... Har börjat spela spelet igen. Klarade precis Black List #8 och har låst upp Mustangen, och håller på att pimpa upp den lite. Ska jag ha 17 eller 18" fälgar på den? Inte 19 eller 20, 17 och 18" känns mycket kraftfullare... Och sen är det snyggare. EDIT: Blev 18". Vill att min bil ska vara snygg och skön att titta på, så jag valde den här gröna färgen - ögonen vilar mot den (Pani "upptäckte" den i övrigt, creds till honom). Vad säger ni om dekaler och shit? http://img115.imageshack.us/img115/6782/grabby126od.th.jpg Redigerad 2 juli, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vad säger ni om dekaler och shit? Smaksak. Om det är alldeles för mycket dekaler och shit så är det äckligt. Men tar man rätt mängd med rätt färg så kan det faktiskt bli snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Själv tycker jag två huvudfärger, och kanske en tredje mindre framträdande, men passande, färg på vissa ställen. Samt en egen färg på fälgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vad säger ni om dekaler och shit? Tänker mig en annan nyans av grönt @ dekaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Drar upp den här... Jag fattar inte alls hur man dragracar. Hur ska man kunna komma upp i en hög fart och hålla sig där? Fattar inget alls. Får bara blown engine när mätaren till vänster når rött. Det var en tutorial innan första gången, men den har jag glömt bort totalt. Någon som kan upplysa mig här? Skulle väl tro att det har något med att växla upp ju mer man ökar farten... men vet inte... hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 När det kommer upp en grön prick (tror jag, var iaf så på Underground) ska du växla upp, om du inte växlar överhettas motorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 När det kommer upp en grön prick (tror jag, var iaf så på Underground) ska du växla upp, om du inte växlar överhettas motorn.. Ah, nu fattade jag... funkade ju galant... efter några försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Hehe låter bra Cortez Btw hur långt har du kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Hehe låter bra Cortez Btw hur långt har du kommit? Slog ut blacklist #9 för en stund sen. Har slutat spela för idag. Ganska underhållande spel. Finner dock irriterande med polisen... hatar när de börjar jaga en. Enbart irriterande är vad de är. Hatar att man måste ha en minst bounty för att möta nästa blacklist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Nu fick jag lust å spela Har fastnat på typ blacklist 2 eller nått, så jag gav upp å spela.. (Slö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ett litet tips till alla: Om ny har massa Junkman/skrotgubbe delar så spara dom o sätt dom i typ Lamborghini murchelago* då blir den o sticka över gränsen på top speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) På tal om Drag-racing, så tycker jag den har blivit sämre för varje spel som släppts. I NFSU så var det soft. En raksträcka, thats it, snabbast vinner. I tvåan körde man i kurvor och sådär, ganska nice känsla och man måste verkligen få växlingarna rätt, men man måste ändå ha lite tur att inte krocka, jag menar, man hinner ju inte se bilarna om det är kurvor? I MW så handlar det typ bara om att lära sig hur bilarna kommer och ligga i rätt fil hela tiden, så vinner man. (:!!! Sant! Jag hade dragracing som en av favoriterna förr. Numera måste man köra samma race flera gånger om för att veta exakt när man ska byta fil å köra under en lastbil eller nå sånt. Och rent av hatar dragracing nu :/ Redigerad 17 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Spelade spelet för ett tag sen och kom till blacklist 2 sen så krashade min användare och jag var tvungen att göra en ny och efter det så har jag inte orkar spela mig upp igen. Jag skulle uppskatta om någon kunde lägga upp en sparfil och säga vart jag ska lägga den så jag slipper köra om från början. Och förresten, någon som vill spela över internet senare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts