tommy killer Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Körde du igenom helaspelet me en Golf Gti? Ouuh, mycket överblivna pengar va? Japp. Min Golf fick jag av blacklist nr 15 och se dess har jag haft den. Har fler bilar men andvände bara de när jag körde belönings race. Har nog ca 1 mille kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Finns det inget annat program som man kan spela in hur länge som helst utan registrering?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Finns det inget annat program som man kan spela in hur länge som helst utan registrering?? Jo då.. Leta efter fraps i någon buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ok trådbumping jag vet men... jag vill hålla denna tråden vid liv. Vad är det högsta bounty ni har fått i ett "bounty-race" Jag har fått lite över en miljon *Skapar mest detta inlägg för att skryta * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ok trådbumping jag vet men... jag vill hålla denna tråden vid liv. Vad är det högsta bounty ni har fått i ett "bounty-race" Jag har fått lite över en miljon *Skapar mest detta inlägg för att skryta * Tre eller fyra miljoner, det fick jag i den allra sista "fasen" i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hehe tror ingen har råd att betala böterna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hehe tror ingen har råd att betala böterna: Har du blivit arresterad 100 00 gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Har du blivit arresterad 100 00 gånger? Nee.. han har blivit arresterad 131 068 ggr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nee.. han har blivit arresterad 131 068 ggr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja, jag är en damn fuskare. Behöver en normal penga trainer. Eftersom jag just nu kör min toppade esclipse så har jag slut på pengar. Måste ha en till bil eftersom jag är i wanted lvl 3 på min eclipse. Någon som kan hitta ngt? Har letat men finner bara till black edition. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ok jag har köpt en Corvette c6... Men när jag försöker trimma den bara ökar den jätte lite :'( kan man inte göra så C6 blir snabb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Nej jag har inte blivit arresterad nån gång. + så är bilden photshopat! Redigerad 16 januari, 2006 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja, jag är en damn fuskare. Behöver en normal penga trainer. Eftersom jag just nu kör min toppade esclipse så har jag slut på pengar. Måste ha en till bil eftersom jag är i wanted lvl 3 på min eclipse. Någon som kan hitta ngt? Har letat men finner bara till black edition. ^^ Det finns en sk save editor där kan du typ skriva in hur mkt pengar du ska ha o bounty. Hittar inte länken men ska se sen om jag kan hitta den. Men då kan du även ändra namn tex om ditt spar heter "Hej" så kan du ändra det till typ "hejdå". Ps. Jag ska möta Bull nr 2.. Bilden e min nyaste bil..har låst upp alla..o alla prestanda o utseende:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Det finns en sk save editor där kan du typ skriva in hur mkt pengar du ska ha o bounty. Hittar inte länken men ska se sen om jag kan hitta den. Men då kan du även ändra namn tex om ditt spar heter "Hej" så kan du ändra det till typ "hejdå". Ps. Jag ska möta Bull nr 2.. Bilden e min nyaste bil..har låst upp alla..o alla prestanda o utseende:D Skit shyst om du hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) EDIT:Såg att inte länken funkade :S Mkt konstigt..ska leta o se om jag kan hitta nån annan eller ngt Redigerad 16 januari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Någon som vet hur jag tar bort HUDen i NFS MW?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Någon som vet hur jag tar bort HUDen i NFS MW?... Vafan e HUD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vafan e HUD? Heads Up Display, alla radars och siffror på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men är det någon som vet hur man tar bort huden i NFS MW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men är det någon som vet hur man tar bort huden i NFS MW? Spel brukar vanligtvis inte ha hud Människor har, och katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts